چهارشنبه 4 مهر 1403

PSG تهدیدی همیشگی برای آبی اناری‌ها!/ همه نگران خروج این ستاره از بارسا هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
PSG تهدیدی همیشگی برای آبی اناری‌ها!/ همه نگران خروج این ستاره از بارسا هستند

موضوع جدایی عثمان دمبله از بارسلونا جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود و نگرانی بابت آن بیش از پیش شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی عثمان دمبله از بارسلونا موضوعی است که به تازگی ذهن آبی اناری‌ها را به خود درگیر کرده است. پاری‌سن‌ژرمن برای جذب او ابراز علاقه کرده اما خود این بازیکن خیلی دوست ندارد بارسا را ترک کند. با این وجود کاتالان‌ها در طول سال‌های اخیر یاد گرفته‌اند که به این چیزها نمی‌توان خیلی اعتماد کرد؛ درست مثل سال 2017 که PSG نیمار را از چنگ آنها در آورد.

به گزارش مارکا، بارسلونا تاکنون موضع رسمی خود را در مورد ماندن یا رفتن دمبله ابراز نکرده است. شاید به این دلیل که آنها می‌دانند دمبله شخصیتی دارد که بر اساس آن هر تصمیمی از او می‌توان انتظار داشت. بسیاری از ستاره‌های تیم بعد از بازی با رئال مادرید به این موضوع واکنش نشان دادند.

سرخی روبرتو، کاپیتان اول تیم، این احتمال را رد کرد و مارک آندره تراشتگن گفت: امیدوارم عثمان دمبله جایی نرود چرا که بازی ما با او حضور او تطبیق داده شده است. رونالدو آرائوخو نیز با تمجید از بازی دمبله حضور او را در تیم فصل آینده الزامی دانست.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگاهی منطقی تر به این موضوع داشته و با تاکید به اینکه اتفاقات بازار نقل و انتقالات غیرقابل پیش‌بینی است، تصمیم گیری نهایی را به عهده خود بازیکن گذاشت، چرا که بندهایی در قراردادش برای این کار وجود دارد. و این دقیقا چیزی است که باشگاه بارسلونا را بیشتر نگران می‌کند.

بند فسخ عثمان دمبله با پایان ماه جولای و شروع قرارداد جدید از 50 به 100 میلیون یورو افزایش خواهد یافت؛ رقمی که باز هم پاریسی‌ها مشکلی بابت پرداخت آن ندارند. در حال حاضر ستاره بارسا دست بالای این داستان را دارد و همه چیز به خودش بستگی دارد. دمبله یکی از بازیکنان محبوب ژاوی به شمار می‌رود و این مربی حتی حاضر شده با برخی رفتارهای عجیبش نیز بسازد و رویش حساب ویژه‌ای باز کند.

PSG تهدیدی همیشگی برای آبی اناری‌ها!/ همه نگران خروج این ستاره از بارسا هستند 2