یک‌شنبه 27 خرداد 1403

توافقی در کار نبود / فلیک به بارسا قول داد: منتظر شما می‌مانم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توافقی در کار نبود / فلیک به بارسا قول داد: منتظر شما می‌مانم!

مارکا مدعی است هانسی فلیک در تماسی که دکو دیروز با او گرفته به مدیر ورزشی بارسا قول داده که تا هر زمان لازم باشد منتظر بارسلونا خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، همه نگاه‌ها به بارسلونا و نیمکت این تیم دوخته شده. تکلیف نهایی هنوز مشخص نشده و فصل آینده یا همچنان شاهد حضور ژاوی روی نیمکت بارسا هستیم یا هانسی فلیک را به عنوان سرمربی خواهیم دید.

تا اینجا شکی باقی نمانده که رافا مارکز دیگر گزینه به حساب نمی‌آید و اکثر گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است که استخدام هانسی فلیک را باید قطعی دانست. ولی بارسلونا تا این لحظه به طور رسمی هیچ خبری را تایید نکرده است.

مارکا می‌گوید با اینکه رسانه‌های نزدیک به بارسلونا از قطعی شدن قرارداد با هانسی فلیک صحبت می‌کنند ولی واقعیت این است که تکلیف نهایی هفته آینده مشخص خواهد شد. این روزنامه شهر مادرید تایید کرد که دیروز مکالمه‌ای بین دکو، مدیر ورزشی بارسا و هانسی فلیک انجام شده ولی دو طرف در این مکالمه برای نشستن فلیک روی نیمکت بارسا توافق نکرده‌اند.

روایت مارکا از آنچه دیروز اتفاق افتاده به این شرح است: دکو و بویان کرکیچ برای تماشای فینال لیگ اروپا بین بایر لورکوزن و آتالانتا به ایرلند رفتند. آنها در میانه این سفر توقفی در لندن داشتند. بلافاصله شایعات اوج گرفت چرا که هانسی فلیک هم در لندن بود. با اینحال خبری از ملاقات رو در رو نبود و دکو و فلیک تلفنی صحبت کردند.

صبح چهارشنبه گفته می‌شد فلیک به چلسی نزدیک است و جانشین پوچتینو خواهد شد. لاپورتا که از حامیان سرسخت فلیک است نمی‌خواهد او را از دست بدهد. رئیس بارسلونا به دکو دستور داده بود هر طور شده با فلیک تماس بگیرد و از او بخواهد که تا هفته آینده به خاطر بارسا صبر کند. در تماس تلفنی بین دکو و فلیک، مربی آلمانی به مدیر ورزشی بارسا قول داد که عجله ندارد و تا هر زمان که لازم باشد منتظر بارسلونا خواهد ماند.

توافقی در کار نبود / فلیک به بارسا قول داد: منتظر شما می‌مانم! 2