دوشنبه 2 مهر 1403

توافق اولیه بین رئال و لوکیتا / مودریچ می‌ماند حتی اگر نصف دستمزدش را بگیرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توافق اولیه بین رئال و لوکیتا / مودریچ می‌ماند حتی اگر نصف دستمزدش را بگیرد!

لوکا مودریچ در مذاکرات برای تمدید یک ساله با رئال مادرید با کاهش دستمزدش موافقت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، با این باشگاه برای تمدید قراردادش به مدت یک فصل به توافق اولیه دست پیدا کرد.

دو طرف روز گذشته در جلسه‌ای که حدود سه ساعت در والده‌بباس به طول انجامید، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. طبق گفته رسانه‌های محلی، باشگاه پیشنهادی به مودریچ ارائه کرده است که شامل تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر با کاهش قابل توجه دستمزد، در حدود 50 درصد است.

بر اساس گزارش‌ها امروز باشگاه به مودریچ پیشنهاد تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر با کاهش قابل‌توجه دستمزد حدود 50 درصد را ارائه داده است. در حال حاضر این ملی‌پوش کروات سالانه حدود 10 میلیون یورو خالص دریافت می‌کند. هنوز این خبر به صورت رسمی تأیید نشده است، اما به نظر می‌رسد لوکا مودریچ دیدگاه مثبتی نسبت به این پیشنهاد دارد.

اینکه لوکیتا چنین درخواستی را پذیرفته بیشتر به مسائل احساسی و عاطفی برمی‌گردد تا مسائل مالی. با این ترتیب، این بازیکن می‌تواند در پایان فصل 2024-2025 به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

در آن زمان، لوکا مودریچ 39 ساله خواهد بود. او به مسن‌ترین بازیکنی تبدیل می‌شود که از رئال مادرید خداحافظی می‌کند. تاکنون این افتخار متعلق به پاکو خنتو افسانه‌ای است که در سال 1971 در سن 38 سالگی و پس از 18 سال حضور در رئال مادرید بازنشسته شد. لوکا مودریچ امسال تابستان دوازدهمین فصل خود را در این باشگاه سپری خواهد کرد.

علاوه بر این، مودریچ کروات می‌تواند تا آن زمان به عنوان بازیکنی با بیشترین قهرمانی در چمپیونزلیگ تبدیل شود. او در حال حاضر پنج قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه خود دارد و در صورت کسب عنوان قهرمانی پانزدهم در تاریخ 1 ژوئن مقابل بورسیا دورتموند، دقیقاً با شش جام اروپا به رکورد فرانسیسکو خنتو خواهد رسید. اگر او سال آینده دوباره جام قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد، به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در چمپیونزلیگ تبدیل خواهد شد.

توافق اولیه بین رئال و لوکیتا / مودریچ می‌ماند حتی اگر نصف دستمزدش را بگیرد! 2