شنبه 16 تیر 1403

توافق بایرن مونیخ و فولام برای انتقال پالینیا

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
توافق بایرن مونیخ و فولام برای انتقال پالینیا

پیوستن هافبک دفاعی فولام به بایرن مونیخ قطعی شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که از هفته‌ها پیش برای به خدمت گرفتن ژوائو پالینیا از فولام دست به کار شده بود، سرانجام با این باشگاه انگلیسی به توافق رسید. بر اساس گزارش روزنامه «اسکای اسپورت آلمان»؛ دو باشگاه بایرن مونیخ و فولام به توافق برسر انتقال پالینیا به جمع باواریایی‌ها رسیده‌اند و حالا تنها جزئیات کوچکی برای نهایی کردن این انتقال باقی مانده است. این هافبک پرتغالی به دنبال ماجراچویی جدید در بایرن است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ بایرن پیشرفت قابل‌توجهی در مذاکرات با فولام برسر جذب ژوائو پالینیای 28 ساله داشته است و طرفین در آستانه رسیدن به توافق نهایی هستند. انتظار می‌رود دو باشگاه تا چند روز آینده برسر جزییات هم به توافق نهایی برسند و مدارک لازم را امضا کنند.

«اسکای اسپورت» رقم این انتقال را 46 میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها عنوان کرده است و این هافبک پرتغالی بعد از یورو 2024 در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت خواهد کرد و سپس با امضای قرارداد خود را تا پایان ماه ژوئن 2028 به این باشگاه بوندس‌لیگایی متعهد خواهد کرد.

بایرن مونیخ بند فسخ اولیسه را فعال کرد

هافبک پیشین تیم‌های اسپورتینگ لیسبون در سال 2022 به فولام پیوست و در این مدت در 79 بازی برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و 8 گل نیز به ثمر رسانده است.