یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توافق نهایی: مدافع یوونتوس شاگرد مورینیو می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توافق نهایی: مدافع یوونتوس شاگرد مورینیو می‌شود

رسانه‌های ایتالیایی از توافق رم و یوونتوس برای انتقال قرضی دین هویسن، مدافع هلندی، به جمع شاگردان ژوزه مورینیو خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، رم در چند هفته اخیر مدافعان بسیاری را زیر نظر داشته تا برای تقویت تیمش و جذب آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی اقدام کند. مصدومیت طولانی مدت کریس اسمالینگ و همچنین دوری اوان اندیکا به دلیل برگزاری جام ملت‌های آفریقا در چند هفته پیش رو باعث شده است که آنها چاره‌ای جز خرید بازیکن برای تقویت خط دفاعی تیم‌شان و متقاعد کردن مورینیو نداشته باشند. با این حال، مشکلات مالی باعث شده بود که دست آنها برای جذب بازیکنان بزرگ و نام آشنا بسته باشد. خصوصا که گفته شد بودجه‌ای که در اختیار این باشگاه قرار دارد تنها دو میلیون یورو است که به هیچ وجه مبلغ قابل قبولی نیست و همین باعث شد که انتقال قرضی هویسن بهترین گزینه ممکن برای آنها باشد.

هویسن تنها 18 سال دارد اما بسیاری معتقد هستند که ویژگی و انگیزه لازم برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و تجربه بازی در سری آ در جریان بازی یوونتوس برابر میلان که با پیروزی 0-1 این تیم در ماه اکتبر به پایان رسید را به دست آورده است. اسکای اسپورت ایتالیا و چند رسانه سرشناس دیگر اعلام کرده‌اند که مدیران دو باشگاه رم و یووه برای نهایی کردن این انتقال به توافق رسیده‌اند و انتظار می‌رود که خبر پیوستن او به جالوروسی به زودی به صورت رسمی منتشر شود.

توافق نهایی: مدافع یوونتوس شاگرد مورینیو می‌شود 2