سه‌شنبه 3 مهر 1403

توتی، مهمان کریم و رئالی‌ها (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توتی، مهمان کریم و رئالی‌ها (عکس)

کریم بنزما عکسی از خودش در کنار فرانچسکو توتی را روی توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد اسطوره ایتالیایی، مهمان بازی رئال و سلتاویگو بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی یکی از معدود اسطوره‌های تک باشگاهه در دنیای فوتبال است و تمام دوران حرفه‌ای خود را در رم گذراند. با این حال، او بارها در مصاحبه‌های خود گفته، رئال مادرید برای به خدمت گرفتنش پیش قدم شده و پیشنهاد داده، پیشنهادهایی که همگی به دلیل علاقه توتی به رم، رد شدند.

با وجود این، به نظر می‌رسد توتی به رئال مادرید علاقمند است و حضورش در برنابئو این مساله را تایید می‌کند. البته عکسی که بنزما روی توییترش منتشر کرده، می‌تواند معنای پنهانی نیز داشته باشد. ستاره فرانسوی 35 ساله است و با وجود عملکرد درخشانی که در سالهای اخیر در رئال داشته، از علاقه فلورنتینو پرس به استفاده از مهاجمان جوان باخبر است. هم اکنون وینیسیوس و رودریگو دو بازوی قدرتمند رئال در خط حمله هستند و پرس تابستان گذشته بسیار تلاش کرد تا امباپه را بخرد. شاید بنزما با آگاهی از این مساله، آماده جدایی از رئال مادرید شود و مقصد بعدی او هم جایی نباشد جز رم، جایی که دوستش فرانچسکو توتی منتظر او است.

توتی، مهمان کریم و رئالی‌ها (عکس) 2
توتی، مهمان کریم و رئالی‌ها (عکس) 3