جمعه 10 فروردین 1403

توجه بیشتر به قشر ضعیف دانشجویی در دستور کار وزارت علوم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
توجه بیشتر به قشر ضعیف دانشجویی در دستور کار وزارت علوم

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزاری شد، بهنام صبوحی مدیر اداری و پشتیبانی این دانشگاه گفت: ظرفیت های رفاهی خوبی در دانشگاه ها وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها به صورت اشتراکی استفاده کرد.

محمد افکانه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم نیز در این نشست گفت: سه ماه پیش جلسه ای با 8 دانشگاه داشتیم و در آن نشست موضوع رفاه خانواده آموزش عالی مطرح و بررسی شد.

وی تاکیدکرد: برنامه ریزی در حوزه رفاهی برای تمامی خانواده آموزش عالی شعار ما است و در این راستا فعالیت خواهیم کرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خاطرنشان کرد: سال های سال است که به دلایل ساختاری، در حوزه رفاهی بصورت جزیره ای عمل کردیم که این رویه باید اصلاح شود و برنامه ریزی ها برای خانواده وزارت علوم مورد توجه قرارگیرد.

افکانه خاطرنشان کرد: برنامه داریم این نشست ها به صورت مستمر برگزار شود تا بتوانیم از تجربه های دانشگاه ها در حوزه رفاهی استفاده کنیم. در این نشست ایده های خوب دانشگاه ها مطرح و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تاکید کرد: تلاش می کنیم در حوزه مسائل رفاهی به قشر ضعیف تر دانشگاه ها توجه بیشتری شود و به نحوی این موارد اجرا شود که شان افراد حفظ شود. پیام مرادی مشاور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز در این نشست گفت: ارتباط با دانشگاه ها یکی از اولویت‌هاست چراکه از این طریق می توان ایده ها، چالش ها و موفقیت های دانشگاه ها در حوزه رفاهی را بیان کنیم. وی تاکید کرد: برنامه داریم در حوزه رفاهی یک هم افزایی ایجاد کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های دانشگاه ها به صورت اشتراکی استفاده کنیم. مشاور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: نمی خواهیم به صورت جزیره ای عمل کنیم بلکه برنامه داریم با به اشتراک گذاشتن تمامی امکانات زمینه استفاده امکانات از سوی خانواده آموزش عالی را فراهم کنیم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دانشگاه صنعتی امیر کبیر قشر ضعیف دانشجویی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
توجه بیشتر به قشر ضعیف دانشجویی در دستور کار وزارت علوم 2