یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توخل: قشنگ نبردیم اما سه امتیاز حق‌مان بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توخل: قشنگ نبردیم اما سه امتیاز حق‌مان بود

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از بازی با هرتابرلین تیمش را شایسته کسب پیروزی معرفی کرد.

به گزارش "ورزش 1سه"، بایرن مونیخ در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی که سرژ گنابری و کینگزلی کومان برای باوارایی‌ها گلزنی کردند، شاگردان توماس توخل 62 امتیازی شدند تا بالاتر از دورتموند 61 امتیازی قرار بگیرند. توماس توخل انتظار دارد سادیو مانه همانند لیورپول در بوندسلیگا هم عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد.

جریان بازی برای گل اول انتظار زیادی کشیدیم. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. اما تمرکزمان را از دست ندادیم، گل اول را زدیم و سپس گل دوم به ثمر رسید. همه آن را می‌خواهند و همه می‌دانند که ما باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. من خوشحالم که آن را خیلی ساده تلقی نکردیم. عملکرد هرتابرلین هرتا در عمق نشسته بود، بازی کردن مقابل 8-9 بازیکن در محوطه جریمه حریف سخت بود. موقعیت و اعتماد به نفس ما کار را آسانتر نکرد. ما خونسرد و منظم ماندیم تا اینکه به گل رسیدیم. خوشحالم که هیچ ضد حمله‌ای را دریافت نکردیم. در کل این برد دیدنی نبود اما با شایستگی پیروز شدیم. غیبت توماس مولر در ترکیب اصلی البته توماس که خیلی مهم است. او کمی کمرش مشکل داشت. انتظار داشتم هرتا همان طور که بازی می‌کند کار کند، بنابراین می‌خواستم این شانس را داشته باشم که اگر به مولر نیاز پیدا کردیم در 30 دقیقه آخر از او استفاده کنم. در حال حاضر هیچ مشکلی درباره توماس وجود ندارد. او یک بازیکن بزرگ و عالی است. رایان گراونبرخ رایان (گراونبرخ) امروز به عنوان بازیکن تعویضی بازی بسیار خوبی انجام داد.

بازگشت چوپو موتینگ او هنوز تمرین نکرده و نمی‌توانم هیچ پیش بینی درباره او داشته باشم. نمی‌دانم زانوی او چه عکس العملی نشان می‌دهد و چه زمانی بدون درد می‌شود. ما نمی‌خواهیم وضعیتی پیش بیاید که دوباره بازی کند و به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی‌تر از میادین دور باشد. عملکرد سمت چپ و راست سادیو به عنوان یک مهاجم چپ شروع کرد که فکر می‌کنم بهترین موقعیت او از دوران حضورش در لیورپول است. بازی امروز ما بیشتر روی سمت راست متمرکز بود زیرا ارتباط بین نصیر مزروعی، کینگزلی کومان و سرژ گنابری بهتر از چپ بین ژائو کانسلو، جمال موسیالا و سادیو مانه بود. ژائو اغلب خیلی خوب نفوذ نمی‌کرد. عملکرد مانه وضعیت همین طور است. او باید سرش را بالا بگیرد و به کارش ادامه دهد. این پسر در سخت‌ترین لیگ جهان گل‌های بی شماری به ثمر رساند.

توخل: قشنگ نبردیم اما سه امتیاز حق‌مان بود 2
توخل: قشنگ نبردیم اما سه امتیاز حق‌مان بود 3