یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

توخل: هری کین برای هر مربی مثل هدیه است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توخل: هری کین برای هر مربی مثل هدیه است

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که هری کین می‌تواند هر رکوردی را بکشند و از همکاری با او بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از عملکرد تیمش در بازی مقابل ماینتس خوشحال است و معتقد است که آن‌ها مطابق انتظار حتی در شرایط سخت این بازی هم خوب پیش رفتند.

بایرن مونیخ با نتیجه پرگل 8-1 در بازی خانگی هفته بیست و پنجم بوندس‌لیگا از سد ماینتس گذشت.

توماس توخل درمورد این بازی گفت:"ماینتس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و شجاع بود. باید حرکت می‌کردیم و بنابراین سخت کار کردیم. زمانی که آن‌ها توپ را در اختیار داشتند، نظم خود را از دست ندادیم. ما خیلی خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که از آن‌ها استفاده کردیم. از این برد بسیار خوشحالیم اما علیرغم نتیجه، در نیمه اول یک بازی فشرده و طولانی داشتیم."

هری کین می‌تواند رکورد لواندوفسکی را بشکند؟

من معتقدم که او می‌تواند هر کاری انجام دهد. او کاری را انجام می‌دهد که همیشه در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده است. او یک الگو، یک شخصیت عالی و یک بازیکن بزرگ است. اینکه مربی او باشید مانند یک هدیه است. او هفته به هفته ثابت می‌کند خریدش تصمیم درستی بود.

عملکرد لئون گورتسکا؟

او خیلی خوب کار می‌کند و احساس راحتی بیشتری دارد. او امروز دو پاس گل عالی داد. در زمین راحت است و دلیل دقیقش را نمی‌دانم، اما در حال حاضر او خیلی خیلی خوب است.

گل دیدنی سرژ گنابری؟

گل بسیار سختی است. البته این برای او عالی است، چون او مدت زیادی بود که از زمین بازی دور بود. مسیر دویدن، پاس و ضربه پایانی همگی عالی بودند.

عملکرد یوشوا کیمیش؟

ما دو بار در حال حاضر مقابل لاتزیو و ماینتس خوب بودیم و او در این دو بازی در دفاع راست بازی کرد. او همچنین در نیمه اول مقابل فرایبورگ دفاع راست بازی کرد اما ما آنقدرها خوب نبودیم. البته به همین دلیل است که در آنجا بازی می‌کند و قبلا بازی‌های بسیار خوبی را در پست انجام داده است. امروز جای او به طرز محسوسی خوب بود و یک بازی عالی انجام داد.

توخل: هری کین برای هر مربی مثل هدیه است 2
توخل: هری کین برای هر مربی مثل هدیه است 3