یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توصیه به شیاطین سرخ: در خرید مولر شک نکنید / ستاره آلمانی رونالدو و زلاتان جدید یونایتد می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توصیه به شیاطین سرخ: در خرید مولر شک نکنید / ستاره آلمانی رونالدو و زلاتان جدید یونایتد می‌شود!

ستاره سابق منچستریونایتد از این باشگاه خواست برای جذب توماس مولر اقدام کند و گفت مولر در الدترافورد به اندازه کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ خواهد درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند منچستریونایتد به خواست اریک تن‌هاخ و با هدف افزایش قدرت تهاجمی تیم قصد دارد توماس مولر را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.

لوئیس ساها، ستاره سابق یونایتد، از این اقدام استقبال کرده و می‌گوید مولر با وجود سنش می‌تواند در یونایتد درخشان ظاهر شود و برای شیاطین سرخ به اسطوره‌ای در حد کریس رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ تبدیل شود.

ساها در این باره گفت: "مولر یک رهبر بزرگ است که در سراسر دنیا فوتبال تحسین می‌شود. او سال‌های سال است در یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کند و افتخارات زیادی با پیراهن بایرن به دست آورده است. شاید او به اندازه لواندوفسکی در بایرن سریع نباشد یا به اندازه او گل نزده باشد ولی مولر یک مهاجم تمام‌عیار است و کسی نمی‌تواند به قابلیت او شک کند. فوتبالیستی بسیار باهوش و فوق‌العاده باشخصیت".

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: "مولر با اینکه 34ساله است ولی می‌تواند جواب مشکلات یونایتد باشد حتی اگر مدت زیادی در تیم نماند. او می‌تواند همان تاثیری را داشته باشد که زلاتان یا کریس رونالدو در یونایتد داشتند. حضور او چیزی است که ما نیاز داریم".

توصیه به شیاطین سرخ: در خرید مولر شک نکنید / ستاره آلمانی رونالدو و زلاتان جدید یونایتد می‌شود! 2