پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

توصیه گوتی به رئیس رئال مادرید / معطل نکن پرز، این رئال هالند را کم دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توصیه گوتی به رئیس رئال مادرید / معطل نکن پرز، این رئال هالند را کم دارد!

گوتی ستاره سابق رئال مادرید به فلورنتینو پرز توصیه کرد برای جذب ارلینگ هالند حتی یک دقیقه را هم از دست ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، گوتی به عنوان یکی از ستاره‌های سابق رئال می‌گوید با وجود پیروزی 2-0 رئال مادرید مقابل سوسیداد او اعتقاد دارد تیم کارلو آنچلوتی در این فصل می‌تواند و باید بهتر بشود.

از زمان پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید خیلی‌ها انتظار داشتند خط تهاجمی رئال متشکل از دو ستاره برزیلی، وینیسیوس و رودریگو، با اضافه شدن او به یک مثلث مرگبار تبدیل شود ولی این خط تهاجمی تا این لحظه نتوانسته انتظارها را برآورده کند.

گوتی امروز به بررسی شرایط کیلیان امباپه و تیم کارلو آنچلوتی در هفته‌های آغازین فصل پرداخت و به شکلی غیرمنتظره صحبت را به ارلینگ هالند کشاند.

ستاره سابق رئال گفت: "امباپه در سوپرجام اروپا استارت خوبی داشت ولی در لیگ کاری کرد که سر و صداهای بیرونی زیاد بشود و این به نفع تیم و خودش نبود. البته او به عنوان یک بازیکن جدید نیاز به زمان برای سازگار شدن دارد. بله، این را می‌دانیم ولی من یک پیشنهاد دارم".

گوتی در ادامه صحبتهایش گفت: "من اگر جای باشگاه بودم حتما هالند را جذب می‌کردم. امیدوارم او هدف بعدی رئال باشد. خیلی دوست دارم فلورنتینو همین نقشه را داشته باشد و حتی تلاشهایش را شروع کرده باشد".

صحبتهای گوتی در حالی مطرح شد که رئال مادرید قطعا از مدتی پیش این هافبک نروژی را هدف گرفته است. حتی گفته می‌شود در قرارداد هالند با سیتی بند ویژه‌ای مخصوص رئال گنجانده شده و ستاره نروژی خودش هم تمایل زیادی برای رئالی شدن دارد.

توصیه گوتی به رئیس رئال مادرید / معطل نکن پرز، این رئال هالند را کم دارد! 2
توصیه گوتی به رئیس رئال مادرید / معطل نکن پرز، این رئال هالند را کم دارد! 3