پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

توضیحات رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد اختصاص تسهیلات رفاهی سال تحصیلی جدید + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
توضیحات رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد اختصاص تسهیلات رفاهی سال تحصیلی جدید + فیلم

سعید حبیبا، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ظرفیت خوابگاهها برای سال تحصیلی جدید گفت: تاکید ما به روسای دانشگاه‌ها این است که با تمام خوابگاه‌ها و ظرفیت کامل آماده و مهیا آغاز سال تحصیلی جدید باشند. وی افزود: فضا را باید برای دانشجویانی که سال‌های قبل دانشجو بودند و دانشجویان جدید الورود که با تاخیر به دانشگاه خواهند آمد،...

سعید حبیبا، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ظرفیت خوابگاهها برای سال تحصیلی جدید گفت: تاکید ما به روسای دانشگاه‌ها این است که با تمام خوابگاه‌ها و ظرفیت کامل آماده و مهیا آغاز سال تحصیلی جدید باشند.

وی افزود: فضا را باید برای دانشجویانی که سال‌های قبل دانشجو بودند و دانشجویان جدید الورود که با تاخیر به دانشگاه خواهند آمد، آماده کنند. بودجه‌هایی هم برای تعمیرات و تغذیه در چند روز گذشته داده شده که امیدواریم که در شروع آغاز سال تحصیلی مشکل خاصی را در رابطه با بحث خوابگاه‌ها و تغذیه نداشته باشیم.

وی در خصوص وام های دانشجوی افزود: در واقع طبق روال گذشته بخشنامه برای دانشگاه‌ها ارسال شده و قرار است در اواخر مهرماه دانشجو‌یان تقاضاها را در سامانه صندوق ثبت کنند و امیدواریم که با فاصله یک یا دو ماه حداکثر در واقع وام‌های دانشجویی پرداخت شود.