پنج‌شنبه 14 تیر 1403

توضیح جالب کریستیانو رونالدو درباره پنالتی که از دست داد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
توضیح جالب کریستیانو رونالدو درباره پنالتی که از دست داد

کریستیانو رونالدو درباره پنالتی که در جریان دیدار برابر اسلوونی از دست داد توضیح داد. او همچنین بازی برابر فرانسه در یک چهارم نهایی را یک جنگ واقعی توصیف کرد.

تیم ملی فوتبال پرتغال در یکی از بازی‌های حساس یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اسلوونی رفت و به سختی و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

کریستیانو رونالدو در این بازی در دقیقه 105 یک پنالتی در جریان بازی از دست داد، اما وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده شد پشت نخستین ضربه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

به نوشته ojogo، کریستیانو رونالدو بعد از بازی درباره پنالتی که از دست داد و پنالتی که تبدیل به گل کرد، گفت: آن‌هایی که شکست می‌خورند همان کسانی هستند که دوباره برای پیروزی تلاش می‌کنند. گاهی اوقات مسئولیت خود را به خوبی انجام می‌دهم و گاهی وقت‌ها هم موفق نیستم، اما هیچ وقت تسلیم نمی‌شوم. تسلیم شدن واژه‌ای است که هرگز از من نمی‌شنوید. این ناامید کننده است که یک بازیکن نتواند پنالتی خود را تبدیل به گل کند و تیمش را در شرایط سختی قرار دهد، اما خوشبختانه در نهایت ما پیروز شدیم و این بسیار مهم است.

او ادامه داد: گاهی اوقات گل کردن پنالتی سخت است. فوتبال بعضی اوقات باید عادلانه باشد و خوشبختانه امشب اینگونه بود و ما توانستیم به پیروزی برسیم. من تحت تاثیر قرار گرفتم چرا که گاهی اوقات نمی‌توان با الفاظ احساسات را بیان کرد. هواداران همیشه رفتار ویژه‌ای با من داشته اند و واقعا بسیار خوشحال هستم. در دیدار امشب باید به دروازه‌بان خود تبریک بگویم چرا که او ما را نجات داد.

کریستیانو رونالدو درباره دیدار با فرانسه در یک چهارم نهایی گفت: بازی سختی برابر فرانسه داریم که یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی در جام است. این یک جنگ واقعی است. ما تیم خوبی داریم و نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار می‌گیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا از میان اخبار

اتفاق دراماتیک برای تیم ملی پرتغال در یورو 2024

شورای برون مرزی مجوز سرمربی خارجی پرسپولیس را صادر نکرد!

خبر بد روزنامه مشهور اسپانیا برای پرسپولیس

تیم جدید وحدت هنانوف مشخص شد؛ ایرانی و صنعتی!