یک‌شنبه 15 مهر 1403

توقف خانگی یوونتوس مقابل کالیاری / بانوی پیر سرانجام گل خورد!

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
توقف خانگی یوونتوس مقابل کالیاری / بانوی پیر سرانجام گل خورد!

تیم فوتبال یوونتوس در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با تساوی یک بر یک مقابل کالیاری متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های یوونتوس و کالیاری در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت 14 امروز یکشنبه در ورزشگاه آلیانز با قضاوت لیویو مارینلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یوونتوس که در این فصل نه‌تنها شکست نخورده، بلکه قبل از این دیدار گلی هم نخورده بودند. شاگردان تیاگو موتا در این دیدار خانگی به دنبال حفظ رکورد خود بودند که در دقایق پایانی این مهم از دست رفت.

تیم میزبان خیلی زود توانست در دقیقه 15 دروازه کالیاری را باز کند، ارسال کرنر یوونتوس در محوطه جریمه به دست سباستیانو لوپرتو برخورد کرد و داور پس از بازبینی صحنه اعلام خطای پنالتی کرد. دوشان ولاهوویچ پشت توپ قرار گرفت و توانست با وجود اینکه اسکوفت جهت را تشخیص داده بود، گل اول یوونتوس را به ثمر برساند.

دوشان ولاهوویچ و بازیکنان یوونتوس، گل اول تیم را به برمر، مدافع هم‌تیمی‌شان که به‌علت پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد بود، تقدیم کردند. این پایان کار نبود و کالیاری توانست در دقیقه 88 برای اولین‌بار در این فصل دروازه یوونتوس را باز کند. بی‌احتیاطی داگلاس لوئیز در محوطه جریمه باعث شد تا کالیاری صاحب یک ضربه پنالتی شود و در ادامه رزوان مارین دروازه دی گرگوریو را باز کرد.

در دقیقه 89 نیز فرانسیسکو کونسیسائو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. با این نتیجه یوونتوس 13 امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت، در مقابل کالیاری با 6 امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

توقف خانگی یوونتوس مقابل کالیاری / بانوی پیر سرانجام گل خورد! 2
توقف خانگی یوونتوس مقابل کالیاری / بانوی پیر سرانجام گل خورد! 3