دوشنبه 2 مهر 1403

توقف دورتموند برابر آگزبورگ

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
توقف دورتموند برابر آگزبورگ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دورتموند در خانه آگزبورگ در نیمه اول دروازه‌اش را توسط کاپیتان حریف دمیروویچ باز شده دید و با اینکه چند دقیقه بعد توسط دونیل مالن به گل تساوی رسید، اما در ادامه نتوانست به برتری برسد و با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد. دورتموند که چهارشنبه شب با تساوی مقابل پاری سن ژرمن در سیگنال ایدونا پارک به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دورتموند در خانه آگزبورگ در نیمه اول دروازه‌اش را توسط کاپیتان حریف دمیروویچ باز شده دید و با اینکه چند دقیقه بعد توسط دونیل مالن به گل تساوی رسید، اما در ادامه نتوانست به برتری برسد و با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد.

دورتموند که چهارشنبه شب با تساوی مقابل پاری سن ژرمن در سیگنال ایدونا پارک به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ شده بود امروز با روحیه بالا به ایالت باواریا رفت تا با آگزبورگ، تیم هم‌ایالتی بایرن مونیخ، دیدار کند. اما شاگردان ترزیچ نتوانستند برای نزدیک شدن به چهار تیم بالای جدول سه امتیاز را به دست بیاورند و به تساوی رضایت دادند.

آگزبورگ که در خانه بازی می‌کرد با حمایت پرشور هواداران در دقایق ابتدایی سعی داشت روی دروازه دورتموند فشار وارد کند، اما دورتموندی‌ها هر وقت توپ را به دست آوردند آن را به جیمی باینو - گیتنز سپردند و او با حرکاتش برای آگزبورگ مشکل‌ساز می‌شد. یکی از پاس‌های او با شوت مارکو رویس همراه شد و اگر واکنش خوب دروازه‌بان آگزبورگ نبود می‌توانست به گل اول دورتموند تبدیل شود.

درحالیکه دورتموند کم کم بیشتر در نیمه زمین آگزبورگ دیده می‌شد روی یک تغییر جهت سریع پاس بلند پدرسن به امردین دمیروویچ، کاپیتان دورتموند رسید و با اینکه به نظر می‌رسید او اشلوتربک را سرنگون کرده، ولی بازی ادامه پیدا کرد و دمیروویچ دروازه دورتموند را باز کرد. وی‌ای‌آر گل را سالم دانست تا بازی با برتری آگزبورگ ادامه پیدا کند.

1967535

چند دقیقه بعد دورتموند در یک حمله توپ را به نیکلاس فولکروگ رساند و پاس پشت پای هوشمندانه او دونیل مالن را با دروازه‌بان آگزبورگ در موقعیتی عالی قرار داد تا مالن با یک شوت بغل پای دقیق دروازه را باز کند تا بازی بار دیگر با تساوی دنبال شود.

1967536

آگزبورگ نیمه دوم را هم با اشتهای بیشتر نسبت به دورتموند شروع کرد تا مشخص شود شور و شوق هواداران حاضر در استادیوم روی این تیم تاثیری جدی دارد. تیم باواریایی، ولی فاقد قدرت لازم برای ایجاد موقعیت‌های خطرناک دروی دروازه دورتموند بود..

اما موتور محرکه آگزبورگ با حمایت هوادارانش کمتر از 10 دقیقه روشن ماند و دورتموند کم کم نبض بازی را به دست گرفت. شاگردان ترزیچ هم در دقایق بعدی قدرت چندانی در حملات پردامنه روی دروازه حریف نداشتند و بازی تقریبا پایاپای دنبال می‌شد.

پانزده دقیقه پایانی مسابقه پانزده دقیقه دورتموند بود. شاگردان ترزیچ که متوجه شده بودند ممکن است بدون سه امتیاز به خانه برگردند حالا با شدت بیشتری برای هجوم آوردن روی دروازه آگزبورگ بازی می‌کردند. دونیل مالن که گل دورتموند را به ثمر رسانده بود از سمت راست محوطه جریمه شوتی در چهارچوب شلیک کرد که توسط دروازه‌بان دفع شد. چند دقیقه بعد ارسال خوب یولیان برانت را نیکلاس فولکروگ از دهانه دروازه با ضربه سر به بیرون زد تا بازی با همان تساوی دنبال شود.

بازی در نهایت با همان نتیجه نیمه اول یعنی تساوی 1-1 به پایان رسید. دورتموند با این تک‌امتیاز 26 امتیازی شد تا در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. آن‌ها درحالیکه یک بازی بیشتر از لایپزیش در رتبه چهارم انجام داده‌اند سه امتیاز کمتر دارند.

انتهای پیام /