شنبه 16 تیر 1403

تونی دوست خوب من است ولی؛/ خوسلو: جمعه کروس را بازنشسته می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تونی دوست خوب من است ولی؛/ خوسلو: جمعه کروس را بازنشسته می‌کنیم!

خوسلو در نشست خبری امروز خود ابرای امیدواری کرد اسپانیا بتواند با شکست آلمان راهی نیمه نهایی یورو 2024 شود. شکستی که به معنای پایان فوتبال تونی کروس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و آلمان جمعه شب در اشتوتگارت اولین بازی دور یک چهارم نهایی یورو 2024 را برگزار خواهند کرد.

به همین مناسبت، خوسلو، مهاجم حالا دیگر سابق رئال، در نشست خبری حاضر شد. او در مورد پیروزی برابر آلمان که به معنای بازنشستگی کروس خواهد بود گفت: «بله، امیدواریم این آخرین بازی تونی باشد. این بازی یک چهارم نهایی مقابل یک تیم بسیار بزرگ است. ما امیدواریم که تونی در روز جمعه بازنشسته شود. او دوست من است و ما خیلی باهم صحبت کرده ایم. تونی همیشه به من توصیه های خوبی کرده است. او برای آلمان و برای رئال مادرید یک مهره اساسی بوده و ما باید در روز جمعه بسیار مراقب او باشیم.»

بازی مقابل رودیگر: «دیروز با او چند کلمه کوتاه صحبت کردم. فکر نمی کنم او از رویارویی با ما خوشحال باشد. رودیگر یک مدافع میانی بسیار تعیین کننده است و در موفقیت های فصل قبل رئال نقش مهمی داشت. این یک نبرد بسیار سخت در زمین خواهد بود.»

رفتن به الغرافه قطر و دلایل جدایی از رئال: «ببینید، آنچه شما را به حرکت در می آورد، تمایل به ادامه رقابت است. نقش من در رئال قرار نبود مانند سال گذشته باشد. من به یک کشور خوب می روم و فکر می کنم انتقال برای خودم و خانواده ام خوب باشد. این زمان عالی برای جدایی بود. من نمی خواستم به یک باشگاه اروپایی دیگر بروم تا چیز جدیدی را امتحان کنمو. قرار به بازی در اروپا بود، در رئال می ماندم چون در رئال شما به همه چیز می رسید. من با حضور در رئال مادرید به رویای خودم جامه عمل پوشاندم. بازی تیم اصلی و قهرمانی در لیگ قهرمانان.»

تونی دوست خوب من است ولی؛/ خوسلو: جمعه کروس را بازنشسته می‌کنیم! 2
تونی دوست خوب من است ولی؛/ خوسلو: جمعه کروس را بازنشسته می‌کنیم! 3