دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

توپچی‌ها کمی نگران شدند / با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توپچی‌ها کمی نگران شدند / با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)

درحالیکه نیمه اول دیدار آرسنال و تاتنهام با برتری 3-0 به پایان رسیده بود در نیمه دوم اشتباه بزرگ داوید رایا باعث شد تاتنهام یکی از گل‌ها را جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال در دقایق اولیه دربی شمال لندن روی یک کرنر و گل به خودی هویبرگ به گل اول رسید از طرف تاتنهام با حملات پیاپی مواجه شد ولی گل تاتنهامی‌ها آفساید اعلام شده و دیگر موقعیت‌های تیم میزبان هم از دست رفت.

آرسنال کم‌کم برتری خود را تحمیل کرد و با دو گلی که توسط ساکا و هاورتز به ثمر رساند نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برد.

در نیمه دوم درحالیکه هر چه زمان می‌گذشت امید تاتنهامی‌ها به بازگشت کمرنگ‌تر می‌شد داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، با اشتباهی مهلک باعث شد یکی از گلها جبران شده و تاتنهام به بازگشت امیدوار شود.

آرسنال در حال حمله بود که تاتنهامی‌ها با یک تکل بلند توپ را تصاحب کرده و به کریستین رومرو سپردند. رومرو که توپ را با پاسی بلند به سمت چپ فرستاده بود خودش را به زمین حریف و به محوطه جریمه رساند.

سالیبا در سمت چپ محوطه جریمه توپ را به داوید رایا پاس داد اما دروازه‌بان آرسنال مرتکب بدترین اشتباه ممکن شد و توپ را با پاسی آرام به رومرو تقدیم کرد. مدافع آرژانتینی توپ را با سینه کنترل کرده و با یک بغل پای دقیق گوشه دروازه آرسنال را نشانه گرفت تا اختلاف به دو گل کاهش یابد.

توپچی‌ها کمی نگران شدند / با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس) 2