شنبه 8 اردیبهشت 1403

توپ‌جمع‌کن‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شدند + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
توپ‌جمع‌کن‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شدند + عکس

برخی از بچه‌هایی که در حاشیه زمین فوتبال به تماشای بازی تیم محبوب خود می‌نشستند و وظیفه توپ‌جمع‌کنی را بر عهده داشتند به قهرمانان بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی اروپا تبدیل شدند.

به گزارش مشرق، هر بچه‌ای رویای تماشای بازی قهرمانان خود از فاصله چند متری را دارد. اما چیزی که قضیه را شگفت‌انگیز می‌کند رسیدن از جایگاه توپ‌جمع کنی به فاتحان لیگ قهرمانان است.

فیل فودن

روزی که سرخیو آگوئرو در سال 2012 گل قهرمانی را مقابل کوئینزپارک به ثمر رساند، او آنجا بود. پسربچه توپ‌جمع‌کنی که به یکی از برترین بازیکنان انگلیسی تبدیل شده و در سال 2023-2022 با منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

کالوم هادسون اودوی

هرازگاهی یک پسر توپ‌جمع‌کن به ستاره نمایش تبدیل می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که برای کالوم هادسون اودوی 13 ساله اتفاق افتاد؛ زمانی که ساموئل اتوئو در سال 2014 سومین گل خود را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند و دستان هادوسون اودوی خندان را گرفت. هادسون اودوی در سال 2021-2020 با چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر برد.

وسلی اسنایدر

این بازیساز هلندی در سال 1991 به رده جوانان آژاکس پیوست؛ تیمی که شاهد بهترین بازیکنان یک نسل بود، از جمله کلارنس سیدورف، مارک اورمارس، ادگار داویدس و پاتریک کلایورت، و همچنین فرانک رایکارد باتجربه که اسنایدر زمانی به عنوان توپ‌جمع کن با او عکس گرفته بود. اسنایدر در سال 2010-2009 با اینتر قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

ترنت الکساندر آرنولد

ترنت الکساندر آرنولد در سال 2014 زمانی که لیورپول 2-0 به چلسی در آنفیلد باخت، توپ‌جمع کن این تیم بود و در سال 2019-2018 با تیم محبوبش قهرمان لیگ قهرمانان شد.

منبع: خبر ورزشی
توپ‌جمع‌کن‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شدند + عکس 2
توپ‌جمع‌کن‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شدند + عکس 3
توپ‌جمع‌کن‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شدند + عکس 4
توپ‌جمع‌کن‌هایی که فاتح چمپیونزلیگ شدند + عکس 5