دوشنبه 2 مهر 1403

توپ را جلوتر کاشتند و داور نگذاشت واکر برگردد / علت خشم پپ و سیتی از گل اول آرسنال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توپ را جلوتر کاشتند و داور نگذاشت واکر برگردد / علت خشم پپ و سیتی از گل اول آرسنال

علت عصبانیت گواردیولا بعد از گل اول آرسنال مقابل منچسترسیتی مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در نیمه اول دیدار منچسترسیتی و آرسنال، کالافیوری با یک شوت استثنایی دروازه تیم پپ را باز کرد پپ گواردیولا آنقدر عصبانی بود که صحنه لگد زدن او به نیمکت مورد توجه قرار گرفت.

بازیکنان منچسترسیتی هم همگی به سمت داور حرکت کرده و مشغول اعتراض بودند. بسیاری از بینندگان بازی متوجه نبودند که علت اعتراض سیتیزن‌ها به داور چیست و آنها از چه چیزی شکایت دارند.

آرسنال روی یک شروع مجدد، توپ را به حرکت درآورد و کالافیوری صاحب موقعیت شوتزنی شد. گواردیولا و بازیکنان سیتی معتقد بودند که بازیکنان آرسنال توپ را حدود 10 متر جلوتر از آنچه باید قرار داده‌اند و بازیکنان منچسترسیتی منتظر بودند که داور توپ را به جای اصلی برگرداند و به همین دلیل به شکلی غیرمنصفانه غافلگیر شدند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که کایل واکر هم اعتراض خاصی به داور داشت. واکر به داور مسابقه می‌گفت:" تو من را صدا کرد و به طرف خودت کشاندی ولی بعد از حرفهایی که زدی به من فرصت ندادی سر جایم برگردم و به همین خاطر بود که گل خوردیم".

حالا همه منتظر هستند که گواردیولا در نشست بعد از بازی به شدت از داور انتقاد کند. به خصوص در شرایطی که آرسنال در اواخر نیمه اول گل دوم را هم زده و بازی تا دقایق پایانی با نتیجه 2-1 به سود توپچی‌ها ادامه دارد و ممکن است با باخت تیم پپ به پایان برسد.

توپ را جلوتر کاشتند و داور نگذاشت واکر برگردد / علت خشم پپ و سیتی از گل اول آرسنال 2