دوشنبه 7 آبان 1403

تکذیب شد: بارسا قصد فروش ستاره‌اش را ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تکذیب شد: بارسا قصد فروش ستاره‌اش را ندارد

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، شایعات درباره بی‌میلی بارسلونا به حفظ فرانکی دی‌یونگ را تکذیب کرد و گفت بارسا می‌خواهد این ستاره هلندی سالها در این تیم بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ از زمانی که در سال 2019 آژاکس را ترک کرد و به بارسا پیوست برای این تیم بازیکنی کلیدی بوده است. این ملی‌پوش هلندی تا امروز 190 بار پیراهن بلوگرانا را به تن کرده و با پیراهن آبی و اناری فاتح لالیگا، کوپا دل‌ری و سوپرکاپ اسپانیا شده است.

از قراداد فعلی دی‌یونگ با بارسلونا دو سال باقی مانده، ولی در روزهای اخیر شایعاتی در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شده بود که بارسا تمایلی برای حفظ بلندمدت دی‌یونگ ندارد و اگر پیشنهاد مناسبی برای او دریافت کند ستاره هلندی را خواهد فروخت.

اما دکو، مدیر ورزشی بارسا، امروز شایعات را تکذیب کرد و گفت بارسلونا می‌خواهد سال‌های سال پیراهن آبی و اناری را بر تن ستاره هلندی‌اش ببیند. البته دکو این را اضافه کرد که در نهایت تصمیم اصلی با این هافبک بارساست.

دکو در گفت‌وگویی با روزنامه موندو دپورتیوو گفت: "تا جایی که من می‌بینم فرانکی دی‌یونگ از زندگی در بارسا لذت می‌برد و اینجا خوشحال است. فرانکی دارد در سطح بالا فوتبال می‌کند و روحیه‌اش عالی است. در نهایت تصمیم با خود بازیکن است ولی فرانکی دی‌یونگ تا سال 2026 با ما قرارداد دارد و ما در بارسا دوست داریم او سال‌های سال بازیکن ما باشد".

مدیر ورزشی بارسا در ادامه اشاره کرد که برای تمدید قرارداد دی‌یونگ با مدیر برنامه‌های او تماس‌هایی گرفته ولی مذاکره رسمی هنوز آغاز نشده است.

تکذیب شد: بارسا قصد فروش ستاره‌اش را ندارد 2
تکذیب شد: بارسا قصد فروش ستاره‌اش را ندارد 3