پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تکذیب پیشنهاد هنگفت PSG به یامال: دیوانه نیستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تکذیب پیشنهاد هنگفت PSG به یامال: دیوانه نیستیم

مدیران پاری سن ژرمن پیشنهاد 250 میلیون یورویی برای لامین یامال را تکذیب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان یامال در ترکیب بارسلونا در فصل گذشته توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به او جلب کرد و ادامه درخشش او در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 باعث شد که نام او به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال اروپا مطرح شود.

این ستاره جوان تا به حال نقش کلیدی و ارزشمند را برای تیم ملی کشورش در صعود به دیدار فینال یورو 2024 ایفا کرده و شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه بزرگ اروپایی از جمله پاری سن ژرمن به جذب او در چند هفته اخیر به گوش رسیده است و مبلغ‌های هنگفتی هم در این شایعات مطرح شده است.

چند رسانه اسپانیایی و فرانسوی مدعی شده بودند که این باشگاه آماده است تا مبلغی در حدود 250 میلیون یورو را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به مدیران بارسا پیشنهاد دهند که می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند و برای آنها بسیار وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد، هرچند بارسا تاکید دارد که حاضر به فروش او نخواهد بود.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که مدیران پی اس جی علاقه‌شان به جذب یامال را تایید کردند اما اینکه پیشنهادی در حدود 250 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن او به بارسا ارائه کرده باشند را به صورت کامل تکذیب کردند تا مشخص شود که این شایعات مطرح شده از سوی رسانه‌ها به هیچ وجه صحت نداشته است.

تکذیب پیشنهاد هنگفت PSG به یامال: دیوانه نیستیم 2