سه‌شنبه 8 آبان 1403

تکمیل پروژه های نیمه‌کاره در دستور کار دولت قرار دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تکمیل پروژه های نیمه‌کاره در دستور کار دولت قرار دارد

اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در دستور کار دولت قرار دارد و تلاش می‌شود این پروژه‌ها به سرانجام برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح کتابخانه خرم آباد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این اراده در شرایط کنونی به خصوص برای بخش فرهنگی در دولت سیزدهم به گونه‌ای است که پروژه‌هایی که تاثیرات توسعه علمی و فرهنگی دارند مورد توجه رئیس جمهور است.

وی با اشاره به کتابخانه خرم آباد، افزود: این کتابخانه یکی از پروژه های قدیمی خرم آباد و مطالبه مردم بوده که دارای بخش هسته اصلی که محل مخزن کتاب است بهره برداری شد که لازم است با همت وزارتخانه مربوطه این کتابخانه تجهیز شود تا مردم این منطقه بتوانند بعد از دو دهه انتظار از کتابخانه مرکزی استفاده کنند و به تدریج فازهای بعدی هم در دستور کار قرار می گیرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: در هفته دولت طرح های زیادی در کشور در دست اجرا و بهره برداری قرار گرفت و موضوعی که برای دولت مهم بوده این است که پروژه های نیمه تمام، تکمیل و به بهره برداری برسد.

اسلامی بیان کرد: امروز در استان لرستان با همراهی مسئولان تعدادی پروژه صنعتی در حوزه کشاورزی و زیربنایی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام /