یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

تک به تک عیسی: بد بیاری در کار تخصصی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تک به تک عیسی: بد بیاری در کار تخصصی!

عیسی آل کثیر در نیمه اول بازی با ذوب آهن بهترین موقعیت گل خود را از دست داد.

به گزارش ورزش سه، دقیقه 44 بازی ذوب آهن - پرسپولیس با پاس عمقی سعید صادقی و اشتباه شایان مصلح در آفسایدگیری، عیسی آل کثیر بهترین موقعیت ممکن برای گلزنی مقابل ذوب آهن را به دست آورد که نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

در این صحنه عیسی فرار خوبی از تله آفساید حریف داشت و بموقع به توپ رسید اما تصور کرد با یک تک ضربه با بیرون پای راست می. تواند یک گل تمام حرفه‌ای به ثمر برساند. با این حال شاید او فکر نمی‌کرد که فروزان با خروج بموقع و گاردی شبیه گلرهای هندبال و هاکی روی یخ جلو او سبز شود زاویه را ببندد.

در این صحنه فروزان با پای خود موفق شد توپ عیسی را دفع کند و اینچنین بود که بهترنی شانس آل کثیر در اولین حضور فیکسش در ترکیب پرسپولیس از دست برود.

شاید گل کردن موقعیت‌های تک به تک تخصص اصلی آل کثیر باشد اما او در یک کار تخصصی کمی هم دچار بدبیاری شد و ناکام ماند.

عیسی خیلی سعی داشت که در دومین بازی برای پرسپولیس دومین گلش را هم به ثمر برساند اما این بار هم شانس نداشت هم اینکه غیر از این یک موقعیت در شرایط گلزنی قرار نگرفت.

پرسپولیسی‌ها آل کثیر را به عنوان مهاجم داخل باکس می‌شناسند اما با توجه به سبک بازی دو تیم در سی دقیقه پایانی مدام شرایطی فراهم می‌شد تا سرخ‌ها با ضدحملات سریع صاحب موقعیت شوند که دراین موقعیت‌ها یا عیسی مجبور به پاس دادن می‌شد و بقیه را در موقعیت گلزنی قرار می داد یا وقتی هم که صاحب توپ نبود کسی به او پاس آخر نمی‌داد.

تک به تک عیسی: بد بیاری در کار تخصصی! 2