جمعه 30 شهریور 1403

تیاگو موتا با قرارداد 2+1 ساله به تورین می‌رود / سرمربی پدیده ایتالیا در یک قدمی نیمکت یووه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیاگو موتا با قرارداد 2+1 ساله به تورین می‌رود / سرمربی پدیده ایتالیا در یک قدمی نیمکت یووه

رسانه‌های ایتالیایی فاش کردند یوونتوس که دیشب قهرمان کوپا ایتالیا شد به تیاگو موتا، سرمربی بولونیا، پیشنهاد داده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد حتی قهرمانی دیشب یوونتوس در کوپا ایتالیا هم نمی‌تواند به ماندگار شدن ماسیمیلیانو آلگری در این تیم منجر شود. گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد بیانکونری پیشنهادی برای تیاگو موتا، سرمربی موفق بولونیا، ارسال کرده و از او خواسته از فصل آینده هدایت یووه را بر عهده بگیرد.

گاتزتا در گزارش خود مدعی است جونتولی، مدیر یوونتوس، به استخدام تیاگو موتا اصرار دارد و او را تنها مهره‌ای می‌داند که توان و پتانسیل این را دارد که یووه را به روزهای اوجش برگرداند و بار دیگر به تیم اول ایتالیا تبدیل کند.

در این گزارش، گاتزتا دلو اسپورت به نقل از منابع خود در باشگاه یوونتوس گفت این باشگاه پیشنهادی دو ساله برای تیاگو موتا ارسال کرده و به او وعده داد که این قرارداد می‌تواند سه ساله شود.

کوریره دلا سرا هم گزارش گاتزتا را تایید کرد و جزئیات جدیدی از آن فاش کرد. کوریره می‌گوید ارزش قرارداد تیاگو موتا با یوونتوس 3.5 میلیون یورو به ازای هر سال خواهد بود.

تیاگو موتا و تیمش بولونیا پدیده این فصل سری آ بودند و درحالیکه در شروع فصل هیچکس انتظارش را نداشت موفق شدند جواز حضور در چمپیونزلیگ را به دست بیاورند. قرارداد موتا با بولونیا در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و تا این لحظه خبری از تمدید او با بولونیا نیست.

گاتزتا می‌گوید بولونیا تا این لحظه هیچ نشستی با مدیران بولونیا برای مذاکره با تمدید قرارداد نداشته است. این روزنامه حتی مدعی شد که او پیش از این به مدیران یوونتوس پیام داده بود که حاضر است فصل آینده به تورین رفته و روی نیمکت بیانکونری بنشیند.

تیاگو موتا با قرارداد 2+1 ساله به تورین می‌رود / سرمربی پدیده ایتالیا در یک قدمی نیمکت یووه 2
تیاگو موتا با قرارداد 2+1 ساله به تورین می‌رود / سرمربی پدیده ایتالیا در یک قدمی نیمکت یووه 3