شنبه 31 شهریور 1403

تیاگو پینتو:/ اخراج مورینیو تصمیم خانواده فریدکین بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیاگو پینتو:/ اخراج مورینیو تصمیم خانواده فریدکین بود!

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم، تاکید کرد که صاحبان باشگاه تصمیم به اخراج ژوزه مورینیو گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی روز سه‌شنبه هفته جاری توسط جالوروسی اخراج شد و علی رغم داشتن قرار داد تا پایان ژوئن به حضور 30 ماهه در پایتخت ایتالیا پایان داد. دانیله ده روسی بلافاصله به عنوان جانشین او منصوب شد. این اخراج به دنبال دو شکست پیاپی مقابل میلان و لاتزیو رقم خورد که یکی رم را به رده نهم جدول سری آ تنزل داد و دیگری باعث حذف این تیم از کوپا ایتالیا شد. ده روسی اولین بازی خود در سمت سرمربی رم را امشب مقابل هلاس ورونا برگزار کرده است.

تایگو پینتو در این باره به DAZN گفته است:" بدیهی است که این روزهای سختی بوده است، گرفتن این تصمیمات و ایجاد این تغییرات هرگز خوشایند نیست. من کسی را نمی شناسم که بتواند از این لحظات لذت ببرد. باشگاه تصمیم گرفت که این زمان مناسبی برای ایجاد این تغییر است، کارکنان باشگاه در چند روز گذشته برای ایجاد این تغییرات تلاش کردند و تیم را در اختیار مربی جدید قرار دادند. ما برای دستیابی به اهدافی که باقی مانده اند، تلاش می کنیم."

از مدیر ورزش پرسیده شد که آیا این اخراج با توجه به نتایج اخیر، مهمتر از همه شکست کوپا ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لاتزیو، اجتناب ناپذیر شده بود؟ "من فکر می کنم اکنون باید به جلو نگاه کنیم. مالکان باشگاه خانواده فریدکین این تصمیم را گرفتند که حالا زمان مناسبی برای ایجاد این تغییر است. اکنون ما دو گزینه داریم: یا هر روز را صرف بحث در مورد اینکه آیا این تصمیم درست بوده است یا خیر کنیم. یا اینکه می توانیم به جلو نگاه کنیم، سعی کنیم هر بازی را ببریم، بهتر بازی کنیم و به اهداف خود برسیم. فوتبال همین است."

او در مورد آینده خودش هم توضیحاتی را ارائه کرد:"آینده من مشخص شده است. همانطور که قبلاً گفتم، جدایی تصمیمی بود که چند وقت پیش گرفتم. من همیشه با دانیله رابطه خوبی داشتم، ما رابطه خوبی داریم، تا آخرین روزم در اینجا همیشه در کنار او خواهم بود، همانطور که با همه مربیان اینجا بودم."

تیاگو پینتو:/ اخراج مورینیو تصمیم خانواده فریدکین بود! 2