یک‌شنبه 15 مهر 1403

تیغ زدن باند «مصی‌کلا» به اسم حقوق بشر + سند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
تیغ زدن باند «مصی‌کلا» به اسم حقوق بشر + سند

امیر اعتمادی از اعضای گروهک فرشگرد در یک افشاگری اعلام کرد که یکی از کسانی که به دیدار مکرون رفته کارش تیغ زدن زندانیان به اسم حقوق بشر است!

به گزارش مشرق؛ اواخر هفته گذشته امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با هدف تنفس مصنوعی به اغتشاشات در ایران با تعدادی از عناصر ضد انقلاب در کاخ الیزه دیدار کرد.

گفته شده است که این دیدار را سازمان تروریستی عدالت برای کردستان برای ضد انقلاب هماهنگ کرده است.

سازان تروریستی عدالت برای کردستان؛ تشکیلاتی است که توسط برنارد هنری لِویی تاسیس و اداره می‌شود، رد پای برنارد لویی و سازمانش را تقریبا در هر جای خاورمیانه که سخن از تجزیه و جنگ داخلی است می‌توان به وضوح دید!

پس از دیدار فرانسوی‌ها با شبکه فمینیستی ضد انقلاب؛ امیر اعتمادی از اعضای گروهک فرشگرد در یک افشاگری اعلام کرد که یکی از حاضران در این جلسه در حالی به اسم حقوق بشر به دیدار مکرون رفته است که کارش تیغ زدن زندانیان امنیتی به اسم حقوق بشر است!

اعتمادی در کانال گروهک فرشگرد نوشته است:

شیما بابایی (که در دیدار مصی علینژاد با مکرون او را همراهی کرد) هزاران دلار به اسم زندانی های سیاسی از نهاد های حقوق بشری پول گرفته و حتی یک سنت هم به زندانی‌ها نداده است! در محافل ضد انقلاب همکاران مصی عیلنژاد را به اختصار باند مصی‌کلا می‌خوانند.

شیما بابایی از هوادران گروهک منافقین است که با ماجرای ساختگی مفقود شدن پدرش در ایران تواسنه است پناهندگی بگیرد. ابراهیم بابایی این کلاه‌بردار حقوق بشری از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین است.

تیغ زدن باند «مصی‌کلا» به اسم حقوق بشر + سند 2
تیغ زدن باند «مصی‌کلا» به اسم حقوق بشر + سند 3
تیغ زدن باند «مصی‌کلا» به اسم حقوق بشر + سند 4