سه‌شنبه 17 مهر 1403

تیم ملی ساواته ایران عازم مسابقات جهانی شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تیم ملی ساواته ایران عازم مسابقات جهانی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این دوره از مسابقات جهانی در شرایطی طی روز‌های 18 الی 22 مهرماه سال جاری به میزبانی شهر «پودچترک» برگزار خواهد شد که به دلیل وجود شرایط خاص صدور ویزای این کشور، عملا بسیاری از کشور‌های آسیایی فرصت حضور در این مسابقات را از دست داده‌اند. به این ترتیب علیرغم ثبت نام اولیه کاروان پرتعداد ساواته ایران، در نهایت این تیم با یک ورزشکار در رویداد جهانی 2024...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این دوره از مسابقات جهانی در شرایطی طی روز‌های 18 الی 22 مهرماه سال جاری به میزبانی شهر «پودچترک» برگزار خواهد شد که به دلیل وجود شرایط خاص صدور ویزای این کشور، عملا بسیاری از کشور‌های آسیایی فرصت حضور در این مسابقات را از دست داده‌اند.

به این ترتیب علیرغم ثبت نام اولیه کاروان پرتعداد ساواته ایران، در نهایت این تیم با یک ورزشکار در رویداد جهانی 2024 حضور خواهد داشت.

حمیدرضا حصارکی رییس انجمن ساواته ایران، رییس کنفدراسیون آسیا و دبیرکل فدراسیون بین المللی ساواته به عنوان سرپرست، مهناز امینی سرمربی، شیما افکار ورزشکار وزن 48- کیلو و دکتر کوروش رفیعی به عنوان داور در این مسابقات حضور دارند.

اعزام تیم ملی ساواته ایران همزمان با سفر داوود عزیزی رییس و امیر صدری رییس کمیته فنی فدراسیون تنیس جهت شرکت در اجلاس فدراسیون بین‌المللی تنیس به میزبانی هنگ کنگ شد.

انتهای پیام /