یک‌شنبه 15 مهر 1403

تیم ناگلزمان تصویر فوتبال آلمان را اصلاح کرد / پدرخوانده بایرن: آلمان را قهرمان اروپا می‌دانم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیم ناگلزمان تصویر فوتبال آلمان را اصلاح کرد / پدرخوانده بایرن: آلمان را قهرمان اروپا می‌دانم!

اولی هوینس، رئیس افتخاری و مرد قدرتمند بایرن مونیخ، درباره شکست پر حرف و حدیث تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سالها است نام اولی هوینس با باشگاه بایرن مونیخ مترادف شده و او با اینکه دیگر رسما ریاست باشگاه محبوبش را به عهده ندارد و عنوان ظاهرا تشریفاتی ریاست افتخاری کنار اسم او دیده می‌شود، اما گفته می‌شود هوینس همچنان قدرت اصلی در راهروی باشگاه بایرن مونیخ است.

با اینحال تمام زندگی فوتبالی هوینس به بایرن مونیخ خلاصه نمی‌شود و او سالها با پیراهن سفیدرنگ تیم ملی آلمان در رقابتهای بزرگی مثل جام جهانی و یورو درخشیده و افتخارآفرینی کرده است. امروز هوینس در گفتگویی با نشریه کیکر درباره بازی پر حرف و حدیث آلمان و اسپانیا و شکست مانشافت در یک‌چهارم نهایی یورو 2024 صحبت کرد.

هوینس گفت: تیم ملی آلمان کاملا شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود و برخورد شوت موسیالا به دست مارک کوکوریا صد در صد و به شکل واضحی پنالتی بود. او گفت هر چه تلاش می‌کند متوجه نمی‌شود آنتونی تیلور چرا به مانیتور کنار زمین نرفت تا صحنه را دوباره تماشا کند. هوینس گفت این تصمیمی بود که سرنوشت بازی‌ای به این مهمی را تغییر می‌داد و این تصمیم تیلور با هیچ منطقی جور در نمی‌آید.

هوینس در ادامه صحبت‌هایش گفت: در اروپا و در یورو هیچ بازی‌ای به اهمیت و زیبایی آلمان و اسپانیا دیده نمی‌شود و در ادوار یورو بازی‌های این دو تیم همیشه از بهترین مسابقات تورنمنت بوده است. رئیس افتخاری بایرن مونیخ گفت دیدار امسال آلمان و اسپانیا در یک‌چهارم فینالی زودرس بود و او بعید می‌داند تا پایان تورنمنت شاهد بازی‌ای به این کیفیت باشیم.

هوینس در ادامه به ستایش از تیم یولیان ناگلزمان پرداخت و گفت:" تیم ناگلزمان در مسیر درست حرکت می‌کند. بر خلاف اتفاقاتی که برای ما در جام جهانی قطر افتاد حالا دوباره تمرکز اصلی همه فوتبال شده است. این بچه‌ها تصویر خدشه‌دار شده تیم ملی آلمان را اصلاح کردند. من به آنها تبریک می‌گویم و شک ندارم افتخارات بزرگی در آینده به دست خواهند آورد".

تیم ناگلزمان تصویر فوتبال آلمان را اصلاح کرد / پدرخوانده بایرن: آلمان را قهرمان اروپا می‌دانم! 2
تیم ناگلزمان تصویر فوتبال آلمان را اصلاح کرد / پدرخوانده بایرن: آلمان را قهرمان اروپا می‌دانم! 3
تیم ناگلزمان تصویر فوتبال آلمان را اصلاح کرد / پدرخوانده بایرن: آلمان را قهرمان اروپا می‌دانم! 4