یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیم‌هایی که به نباختن عادت دارند!/ 4 ابر قدرت شکست‌ناپذیر در فوتبال اروپای سال 2024

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیم‌هایی که به نباختن عادت دارند!/ 4 ابر قدرت شکست‌ناپذیر در فوتبال اروپای سال 2024

چهار تیم از 5 لیگ معتبر اروپا در سال 2024 میلادی در قامت یک تیم شکست ناپذیر ظاهر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت دو ماه از آغاز سال 2024 میلادی، تیم‌های فوتبال اروپا شرایط خاصی را تجربه می‌کنند و اندک اندک، شعله جذابیت رقابت‌های اروپایی چه در لیگ‌ها و چه در مسابقات اروپایی بیشتر می‌شود. این در حالی است که 4 تیم از آغاز سال 2024 شرایط قابل توجهی دارند و موفق شده‌اند از خود یک تیم شکست‌ناپذیر در تمام مسابقات نشان دهند. رکوردی که قطعا حفظش در طول یک سال میلادی بسیار سخت خواهد بود اما این باشگاه‌ها، انگیزه ثبت این رکورد را دارند و باید به مدت ده ماه دیگر کماکان چشم انتظار نتایجشان باشیم.

عملکرد منچسترسیتی در بازی‌های سال جدید: 10 برد و 1 تساوی سیتیزن‌ها که سال 2023 را به مانند هر سال با کوله‌باری پر از جام و افتخار به پایان رساندند، در سال جدید میلادی با یازده تیم تقابل داشتند. منچسترسیتی در این مدت با هادرسفیلد، نیوکاسل، تاتنهام، برنلی، 2 مرتبه با برنتفورد، اورتون، کپنهاگن، بورنموث و لوتون تاون دیدار کرده که همه آنها را شکست داده و فقط برابر چلسی نتوانست پیروز شود و در نهایت به تساوی رضایت داد.

عملکرد اینتر در بازی‌های سال جدید: 11 برد آمار صد درصدی اینتر با سیمون اینزاگی در سال 2024، شرایط بسیار شگفت‌انگیزی داشته است. شکست دادن هلاس ورونا، مونزا، سالرنیتانا و لچه در یک سمت این آمار و شکست دادن اتلتیکومادرید، آتالانتا، یوونتوس، رم، لاتزیو، ناپولی و فیورنتینا که همگی از تیم‌های مدعی به شمار می‌آیند در کفه دیگر ترازو قرار می‌گیرد.

عملکرد پاری‌سن‌ژرمن در بازی‌های سال جدید: 9 برد و 2 تساوی پاریسی‌ها با انریکه جدای از ماجرای ادامه‌دار معادله انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، آمار درخشانی دارند. آنها به مانند هر فصل، کماکان صدرنشین بلامنازع لیگ فرانسه هستند و هیچ تیمی نمی‌تواند تاج و تخت آنها را بلرزاند. آنها سال 2024 را با قهرمانی در سوپرکاپ آغاز کردند و این نتایج موجب می‌شود تا ناصر الخلیفی امسال، بیشتر از هر زمان دیگری نسبت به این تیم امیدوار باشد.

عملکرد بایرلورکوزن در بازی‌های سال جدید: 7 برد و 1 تساوی ژابی آلونسو نسخه‌ای از لورکوزن را منتشر کرده که هیچکس در آلمان فکرش را هم نمی‌کرد. آنها در این فصل شکست‌ناپذیر بودند و این یک اتفاقی است که شکی نیست در پایان فصل، قرار است نسل به نسل روزهای این تیم را برای یکدیگر تعریف کنیم. لورکوزن در این 8 دیدار، بایرن مونیخ، هایدنهایم، ماینتس، اشتوتگارت، دارمشتات، لایپزیش، و آگسبورگ را شکست داده است و تنها از دیدار با گلادباخ نتوانسته که 3 امتیاز کسب کند.

تیم‌هایی که به نباختن عادت دارند!/ 4 ابر قدرت شکست‌ناپذیر در فوتبال اروپای سال 2024 2
تیم‌هایی که به نباختن عادت دارند!/ 4 ابر قدرت شکست‌ناپذیر در فوتبال اروپای سال 2024 3
تیم‌هایی که به نباختن عادت دارند!/ 4 ابر قدرت شکست‌ناپذیر در فوتبال اروپای سال 2024 4
تیم‌هایی که به نباختن عادت دارند!/ 4 ابر قدرت شکست‌ناپذیر در فوتبال اروپای سال 2024 5