پنج‌شنبه 12 مهر 1403

تیم گاسپرینی چهار امتیازی شد / پیروزی آتالانتا و فاینورد: حال خیرونا خوب نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیم گاسپرینی چهار امتیازی شد / پیروزی آتالانتا و فاینورد: حال خیرونا خوب نیست

فاینورد و آتالانتا مقابل حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده و خیرونا و شاختار را شکست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در دو بازی زودهنگام امشب لیگ قهرمانان اروپا خیرونا در خانه‌اش مقابل فاینورد 3-2 شکست خورد و آتالانتا موفق شد شاختار دونتسک را 3-0 شکست دهد.

ویدئو: 354750 ویدئو: 354749

خیرونا تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته لالیگا امسال به لطف درخششی که در لالیگا داشت در چمپیونزلیگ حضور دارد. لیگ قهرمانان برای شاگردان میشل خوب شروع نشد و آنها در دور اول در پاریس مقابل پاری سن ژرمن 1-0 شکست خوردند تا نه امتیازی به دست بیاورند و نه گلی به ثمر برسانند. امشب هم در مونتی‌لیوی شانس با آنها یار نبود تا با شکست 3-2 مقابل فاینورد دومین باخت متوالی را تجربه کنند.

کل ورزشگاه منتظر بود تا یک اتفاق تاریخی دیگر رقم بخورد: اولین گل تاریخ خیرونا در چمپیونزلیگ. داوید لوپز آنها را زیاد منتظر نگذاشت و در دقیقه 20 دروازه فاینورد را باز کرد. چهار دقیقه بعد یانخل هررا دروازه خودی را باز کرد تا بازی مساوی شود. بدشانسی خیرونا ادامه داشت و ویکتور سیگانکوف مصدوم شد و زمین را ترک کرد. چند دقیقه بعد آنتونی میلامبو برای فاینورد گلزنی کرد. در دقایق پایانی نیمه اول فاینورد صاحب پنالتی شد ولی کازانیگا دروازه‌بان خیرونا موفق شد توپ را دفع کند تا نیمه اول با برتری 2-1 فاینورد به پایان برسد.

از دست دادن پنالتی در دقیقه 67 گریبان خیرونا را گرفت و بوژان میوفسکی فرصت طلایی خیرونا برای به تساوی کشاندن مسابقه را از دست داد. چند دقیقه بعد دانی فان‌دبیک، خرید تابستانی خیرونا گلزنی کرد تا بالاخره خیرونا بازی را به تساوی بکشاند. اما در دقیقه 70 کابوس گل به خودی لادیسلاو کرجی فاینورد را 3-2 پیش انداخت.

در شهر گنزل‌کرشن آلمان شاختار دونتسک میزبان آتالانتا بود. شاختار که در بازی اول خود در لیگ قهرمانان مقابل بولونیا در خانه حریف به تساوی رسیده بود امشب مقابل آتالانتای گاسپرینی حرفی برای گفتن نداشت و 3-0 شکست خورد.

تیم گاسپرینی که به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا در این رقابتها حضور دارد در دقیقه 21 توسط برات دیمیشتی و پاس آده‌مولا لوکمن به گل اول رسید و درحالیکه کاملا بر حریف برتری داشت در آخرین دقیقه این نیمه توسط خود لوکمن به گل دوم رسید.

تنها سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که رائول بلانووا با ضربه سر سومین گل آتالانتا را هم به ثمر رساند تا خیال گاسپرینی و تیمش از سه امتیاز راحت شود. آتالانتا در هفته اول لیگ قهرمانان در خانه خودش مقابل آرسنال به تساوی رسیده بود و با این پیروزی 4 امتیازی شد.

تیم گاسپرینی چهار امتیازی شد / پیروزی آتالانتا و فاینورد: حال خیرونا خوب نیست 2
تیم گاسپرینی چهار امتیازی شد / پیروزی آتالانتا و فاینورد: حال خیرونا خوب نیست 3
تیم گاسپرینی چهار امتیازی شد / پیروزی آتالانتا و فاینورد: حال خیرونا خوب نیست 4
تیم گاسپرینی چهار امتیازی شد / پیروزی آتالانتا و فاینورد: حال خیرونا خوب نیست 5