چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ و هنر آغاز شد / انتشار جدول خدمات

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ و هنر آغاز شد / انتشار جدول خدمات

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو صندوق اعتباری هنر از امروز 18 شهریور در سراسر کشور آغاز شد.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو صندوق اعتباری هنر از امروز 18 شهریور در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، در راستای سیاست های حمایتی و استمرار پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی و براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه گذار، صندوق اعتباری هنر خدمات بیمه تکمیلی خود را از تاریخ اول مهر ماه 1402 تا 31 شهریور ماه 1403 ارائه می دهد.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت 10 روز از تاریخ 18 تا 28 شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سامانه صندوق هنر Profile.honarcredit.irانجام می شود.

در اطلاعیه تکمیلی صندوق اعتباری هنر آمده است:

خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه می شود.

پس از رایزنی های متعدد و توفیق در دستیابی به حداکثر کاهش میزان رشد تعرفه های اعلام شده توسط بیمه گر، تلاش شده است حداکثر خدمات با حداقل تعرفه حق بیمه در ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای اعضا منظور شود.

در طرح امید، هر عضو از مبلغ سالانه یک میلیون و 320 هزارتومان، 382 هزار و 800 تومان پرداخت می کند و 71 درصد حق بیمه یعنی 937 هزار و 200 تومان توسط صندوق پرداخت می‌شود.

در طرح آرامش، هر عضو از مبلغ سالانه 3 میلیون و 360 هزار تومان، یک میلیون و 276 هزار و 800 تومان پرداخت می‌کند و 62 درصد آن یعنی 2 میلیون و 83 هزار و 200 تومان توسط صندوق پرداخت می‌شود.

در طرح رفاه نیز از مبلغ سالیانه 5 میلیون و 400 هزار تومان، صندوق، 45 درصد آن را به مبلغ 2 میلیون و 430 هزار تومان متقبل و هر عضو 2 میلیون و 970 هزار تومان پرداخت می کند.

ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق برای اعضا و خانواده تحت سرپرستی آنان آزاد است و هر عضو می‌تواند با طی مراحل ثبت نام خود در یکی از طرح های بیمه تکمیلی صندوق، همسر و فرزندان خود و والدین تحت پوشش بیمه پایه خود را در همان طرح ثبت نام کند.

همچنین سرپرستان خانوار (بیمه شده اصلی) با پرداخت مبلغ 132 هزار و 700 تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث به مبلغ 50 میلیون تومان برخوردار می شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می شود.

ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر و دارا بودن بیمه پایه است.

برای مشاهده جدول های تعهدات، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی اینجا را کلیک کنید.