دوشنبه 16 مهر 1403

ثبت‌نام مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ثبت‌نام مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت‌نام مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) اعلام شد. این رویداد از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی - اجتماعی این دانشگاه با هدف ایجاد انگیزه پژوهش و پرسش‌گری، توسعه فرهنگ نقد و گفتگو و تقویت مهارت فن بیان و قدرت سخنوری دانشجویان...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت‌نام مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) اعلام شد. این رویداد از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی - اجتماعی این دانشگاه با هدف ایجاد انگیزه پژوهش و پرسش‌گری، توسعه فرهنگ نقد و گفتگو و تقویت مهارت فن بیان و قدرت سخنوری دانشجویان برگزار خواهد شد.

در این مسابقات دانشجویان به صورت گروه‌های چهار نفره درباره یک موضوع از مسائل و پدیده‌های روز جامعه تحقیق می‌کنند و هر مسابقه سه داور از اعضای هیات علمی دارد که بر اساس آیین‌نامه داوری و در قالب فرم‌های امتیازدهی قضاوت خواهند کرد. مسابقه در هر مرحله به صورت حذفی برگزار شده و این شیوه تا رسیدن دو گروه به مرحله نهایی ادامه خواهد داشت. در پایان، گروه‌های برتر به مرحله منطقه‌ای و سپس به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد 30 آبان 1401می باشد. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 86-66565585 یا 09120905927 تماس حاصل نمایند.

ثبت‌نام مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اعلام شد 2