شنبه 14 مهر 1403

جابه‌جایی روابط عمومی‌ها در قزوین باید با هماهنگی شورای اطلاع‌رسانی باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جابه‌جایی روابط عمومی‌ها در قزوین باید با هماهنگی شورای اطلاع‌رسانی باشد

قزوین - ایرنا - رئیس شورای اطلاع رسانی قزوین گفت: جابه جایی و عزل و نصب روابط عمومی ادارات استان باید با هماهنگی قبلی با این شورا انجام شود.

منوچهر حبیبی روز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس مصوبه آخرین نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین، از این پس هرگونه جابه جایی و عزل و نصب مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان باید با اطلاع قبلی و هماهنگی این شورا انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: این مصوبه در راستای حفظ و تقویت سرمایه های انسانی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات اجرایی می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به امنیت شغلی روابط عمومی ها و فعالان حوزه اطلاع رسانی، اظهار داشت: روابط عمومی ها امروز از جایگاه مهم و حساسی در دستگاه ها برخوردار هستند تا جایی که برخی ها از آن به عوان قلب یک مجموعه نام می برند.

این مسوول با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی باید نگاه مناسبی به روابط عمومی داشته باشند و جایگاه آنرا به خوبی درک کنند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی نه یک جایگاه تشریفاتی بلکه یک جایگاه مشورتی و مشاوره ای برای مدیران دستگاه ها به شمار می روند.

حبیبی خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی استان قزوین از ظرفیت روابط عمومی ها برای تقویت فرایند اطلاع رسانی نهایت بهره را می برد.

*س_برچسب‌ها_س*