شنبه 31 شهریور 1403

جالوروسی بد بازی می‌کند / ادعای بزرگ علیه مورینیو: وقتت تمام شد مربی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جالوروسی بد بازی می‌کند / ادعای بزرگ علیه مورینیو: وقتت تمام شد مربی!

گاتزتا دلو اسپورت مدعی است شکست در دربی پایتخت ایتالیا آینده ژوزه مورینیو در رم را در معرض خطر قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، رم مدتی است خوب نتیجه نمی‌گیرد. شاگردان مورینیو مدت‌ها است از منقطه صعود به چمپیونزلیگ در جدول سری آ فاصله گرفته‌اند و در این شرایط شکست تلخ 1-0 مقابل حریف همشهری لاتزیو در دربی پایتخت باعث شده فشارها بر کادر فنی جالوروسی بیش از پیش افزایش یابد.

رم در حال حاضر با 29 امتیاز از 19 بازی در رتبه هشتم سری آ قرار دارد. با اینکه فاصله رم با رتبه چهارم، حداقل رتبه لازم برای سهمیه چمپیونزلیگ، تنها چهار امتیاز است اما هواداران در این فصل به هیچ وجه از تیم‌شان راضی نبوده‌اند. شکست در دربی به این نارضایتی افزوده است. رمی‌ها امیدوار بودند حالا که هیچ امیدی به قهرمانی در لیگ ندارند دست‌کم در جام حذفی شانس خواهند داشت اما جالوروسی به بدترین شکل ممکن از کوپا ایتالیا حذف شد: با باخت مقابل حریف سرسخت همشهری.

برای اینکه فشارها بر ژوزه مورینیو بیش از پیش افزایش یابد گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی علیه او مدعی شد شکست در دربی آینده آقای خاص در رم را با خطر مواجه کرده است.

در گزارش گاتزتا آمده است: "هواداران رم از یک ثانیه بعد از شکست در دربی مقابل لاتزیو تا همین لحظه در توییتر به شدت مشغول حمله به ژوزه هستند. کار تا جایی بالا گرفته که آنها برای اخراج مورینیو هشتگ درست کرده‌اند و می‌گویند به هیچ وجه نمی‌توانند عملکرد تیم‌شان را تحمل کنند. آنها می‌گویند فارغ از نتایج، تیم‌شان بد بازی می‌کند".

باید اشاره کرد که قرارداد مورینیو با رم در پایان فصل جاری منقضی می‌شود ولی او قبلا گفته بود انتظار دارد از طرف باشگاه به او پیشنهاد تمدید داده شود. اما گاتزتا می‌گوید بر خلاف انتظار مورینیو هیچ پیشنهادی به او ارائه نخواهد شد و در پایان فصل آقای خاص باید چمدان‌ها را بسته و پایتخت ایتالیا را ترک کند.

جالوروسی بد بازی می‌کند / ادعای بزرگ علیه مورینیو: وقتت تمام شد مربی! 2