چهارشنبه 4 مهر 1403

جانشین ستاره بدشانس به تیم ملی ایتالیا دعوت شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جانشین ستاره بدشانس به تیم ملی ایتالیا دعوت شد

فدریکو گاتی پس از مصدومیت جورجو اسکالوینی و فرانچسکو آچربی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا خودش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که از 25 خرداد به میزبانی آلمان برگزار می‌شود آماده می‌کند و لوچان و اسپالتی چند هفته قبل فهرست بازیکنان مد نظرش برای حضور در این مسابقات را اعلام کرده بود اما ناچار به انجام تغییراتی در آن شد.

آچربی به دلیل مصدومیت از این فهرست خط خورد و شب گذشته بود که اعلام شد اسکالوینی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی در آخرین بازی فصل آتالانتا برابر فیورنتینا قادر به حضور در اردوی تیم ملی کشورش نیست و حداقل باید تا پایان سال 2024 دور از میادین و مشغول طی کردن روند درمانش باشد.

همین اتفاق باعث شد که اسپالتی تصمیم بگیرد که بازیکن دیگری را به جای این بازیکن به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت کند و ساعتی قبل به صورت رسمی اعلام شد که گاتی از سوی کارد فنی آتزوری برای همراهی این تیم در یورو 2024 دعوت شده است.

او قرار است اواخر امروز به اردوی ایتالیا اضافه شود تا تمرینات آماده‌سازی پیش از آغاز یورو را شروع کند. این بازیکن 25 ساله پیش از این تنها سه بازی با پیراهن تیم ملی کشورش انجام داده اما امیدوار است که بتواند مهره موثری برای آنها در آلمان باشد.

جانشین ستاره بدشانس به تیم ملی ایتالیا دعوت شد 2