شنبه 31 شهریور 1403

جان اوبی میکل:/ تمام تلاشم را برای بردن اوسیمن به چلسی انجام می‌دهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جان اوبی میکل:/ تمام تلاشم را برای بردن اوسیمن به چلسی انجام می‌دهم!

جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، در حالی‌که به شوخی خود را ایجنت ویکتور اوسیمن معرفی کرد، گفت تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا این بازیکن را راهی استمفوردبریج کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی در ماه دسامبر سال 2023 قرارداد جدیدی با باشگاه ایتالیایی امضا کرد که باعث می‌شود او تا سال 2026 در این تیم بماند.

همچنین اسکای ایتالیا مدعی شده که بند آزادسازی اوسیمن در قرارداد جدید به 130 میلیون یورو افزایش یافته است که در صورت جدایی او، ناپولی سود زیادی خواهد داشت.

چلسی یکی از چندین باشگاه بزرگ اروپاست که به جذب اوسیمن علاقه دارد. جان اوبی میکل در گفتگویی که امروز از او منتشر شد، گفت که از اوسیمن خواسته است که پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد را کنار بگذارد و مانند او به چلسی بپیوندد.

او در مصاحبه با بن جیکوبز، خبرنگار انگلیسی، گفت:«من فکر می‌کنم علاقه واقعی بین هر دو وجود دارد. او چلسی را دوست دارد و می‌خواهد که به اینجا بیاید. واضح است که او می‌خواهد راه من را به‌عنوان یک بازیکن نیجریه‌ای دنبال کند و آبی‌پوش شود. من ایجنت او هستم.(خنده) سعی می‌کنم او را به چلسی بیاورم. 20 درصد از مبلغ این انتقال قرار است به من برسد پس امیدوارم که تلاش‌هایم نتیجه بدهد.»

جان اوبی میکل:/ تمام تلاشم را برای بردن اوسیمن به چلسی انجام می‌دهم! 2