سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

جان‌پیرو گاسپرینی:/ از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جان‌پیرو گاسپرینی:/ از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!

جان‌پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در آستانه دیدار با لیورپول گفت از اینکه نامش به عنوان جانشین یورگن کلوپ مطرح شده خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، جان‌پیرو گاسپرینی، مربی کارکشته و 66ساله ایتالیایی، از هفته گذشته و بعد از عملکرد درخشان تیمش مقابل لیورپول و پیروزی 3-0 مقابل تیم یورگن کلوپ در آنفیلد، مورد توجه دنیای فوتبال قرار گرفته است.

آتالانتا با هدایت گاسپرینی فردا شب در خانه‌اش میزبان لیورپول است و بیشترین شانس را برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا دارد. دیدار دو تیم در برگامو و در دور برگشت مرحله یک‌چهارم لیگ اروپا برگزار خواهد شد.

گاسپرینی در نشست خبری دیدار فردا با لیورپول درباره شایعات اخیر که او را جانشین احتمالی یورگن کلوپ در لیورپول می‌دانند گفت:" الان در برهه شایعات هستیم و می‌دانم که آنها مشغول مقایسه گزینه‌ها و بالا و پایین کردن اسامی هستند. اگر آنها به من علاقه نشان داده باشند باعث خوشحالی است".

گاسپرینی در ادامه گفت:" در حال حاضر همه تمرکز ما بازی فردا با لیورپول است و بلافاصله بعد از آن مسابقه باید به باسزی با فیورنتینا در جام حذفی فکر کنیم. هر دو پیروزی مقابل لیورپول و فیورنتینا در بازی‌های رفت برای ما اتفاق‌هایی بسیار دلچسب و خوشحال‌کننده بود. می‌خواهیم این فاز خوبی که در این چند هفته داشتیم را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم".

سرمربی آتالانتا درباره پیروزی 3-0 مقابل لیورپول در بازی رفت گفت:" برای صعود نباید به نتیجه آن بازی فکر کنیم. باید با این ذهنیت به میدان برویم که بازی رفت 0-0 شده و حالا همه چیز به بازی برگشت بستگی دارد".

گاسپرینی در ادامه گفت:" لیورپول همیشه تیم بزرگی بوده و هست. در این روزهای حساس در رقابتهای مختلف شاهد نتایج عجیب هستیم. همه باید فردا برای آتالانتا از 110 درصد توان‌شان استفاده کنند. با اینحال من شک ندارم که لیورپول فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید یکی از بزرگترین تیمهای دنیا است".

جان‌پیرو گاسپرینی:/ از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم! 2