جمعه 30 شهریور 1403

جان‌پیرو گاسپرینی:/ لیورپول زیباترین تیم دنیا و کلوپ یک مرجع است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جان‌پیرو گاسپرینی:/ لیورپول زیباترین تیم دنیا و کلوپ یک مرجع است

جان‌پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، می‌گوید لیورپول یکی از زیباترین تیمهای دنیا است و کلوپ به یک مرجع در مربی‌گری تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فردا شب در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا در یک مصاف دشوار به مصاف لیورپول می‌رود. گاسپرینی، سرمربی این تیم ایتالیایی در نشست خبری پیش از مسابقه به ستایش از لیورپول و یورگن کلوپ پرداخت و گفت تیمش باید بهترین نسخه خود را به نمایش بگذارد تا مقابل شاگردان کلوپ شانس داشته باشد.

گاسپرینی در ابتدای این نشست خبری به ستایش از لیورپول پرداخت و گفت:" آنفیلد یکی از زیباترین استادیوم‌های اروپا و لیورپول یکی از زیباترین مدلهایی است که در فوتبال سراغ دارم. آنها با چنان شوری بازی می‌کنند که برایم دلچسب است".

سرمربی آتالانتا در پاسخ به این سوال که دو باخت پیاپی اخیر تیمش در کوپا ایتالیا و سری آ مقابل فیورنتینا و کالیاری روحیه آتالانتا را برای بازی با لیورپول تضعیف نمی‌کند گفت:" قبل از آن ما دو برد پیاپی داشتیم ولی بازی‌ها آنقدر به هم نزدیک هستند که حتی فرصت نمی‌کنید به خاطر بردها جشن بگیرید و بعد دو باخت پیاپی می‌آورید و نظر همه عوض می‌شود. این دو باخت باعث شد همه یادشان برود ناپل را در خانه شکست دادیم. ما حالا در رقابت دیگری به میدان می‌رویم و باید بهترین نسخه خودمان باشیم تا موفق بشویم".

سرمربی آتالانتا در پاسخ به این سوال که آیا جدال سرسخت صدرنشینی در لیگ برتر حواس لیورپول را از لیگ اروپا پرت نمی‌کند گفت:" اصلا اینطور نیست. حواس آنها هرگز پرت نمی‌شود. لیورپول همیشه در یک سطح بازی می‌کند و به بازی‌های نزدیک و پشت سر هم عادت دارد".

گاسپرینی درباره یورگن کلوپ گفت:" کلوپ هویت مشخصی دارد. لیورپول و کلوپ به مرجع فوتبال تبدیل شده‌اند. همه تیمهای یورگن کلوپ درخشان بازی کرده‌اند".

جان‌پیرو گاسپرینی:/ لیورپول زیباترین تیم دنیا و کلوپ یک مرجع است 2