دوشنبه 28 خرداد 1403

جان پیه‌رو گاسپرینی:/ ناپولی من را می‌خواهد اما در آتالانتا می‌مانم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جان پیه‌رو گاسپرینی:/ ناپولی من را می‌خواهد اما در آتالانتا می‌مانم

جان پیه‌رو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، تایید کرد که با وجود پیشنهاد همکاری از ناپولی در آتالانتا می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، جان پیه رو گاسپرینی پس از قهرمانی در لیگ اروپا اعتراف کرده بود که قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند، اما پس از مذاکراتی با آتالانتا انجام داد و به نظر می‌رسد به تمدید قرارداد نزدیک شده است.

گاسپرینی پس از پیروزی 3-0 مقابل تورینو درمورد پیشنهاد ناپولی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"من همیشه روی بازی‌هایی که آتالانتا در لیگ اروپا، کوپا ایتالیا و سری A داشت، متمرکز بودم. واضح است که آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، سال‌ها از من تمجید کرده، این بسیار خوشحال کننده است، اما فکر می‌کنم به غیر از من به مربیان دیگر هم فکر کرده است.

ناپولی انتخاب خود را خواهد کرد، من به آتالانتا وابسته هستم و به این کار ادامه خواهم داد. مطمئنم که ناپولی در آینده تیم بزرگی خواهد ساخت، به خصوص که آن‌ها پایه‌های محکمی دارند."

پس هنوز به همکاری با آتالانتا ادامه می‌دهید؟

من وفادارم! من هرگز غیر از این نگفتم. فقط روی بازی‌هایی که باید انجام می دادم متمرکز بودم. هرگز جایی برای هر نوع بحث دیگری باقی نگذاشتم.

لذت قهرمانی در اروپا؟

ما متوجه هستیم که چه کرده‌ایم، هر کسی که در برگامو زندگی می‌کند، مردم را می‌بیند که عملاً با سرخوشی انکار در خیابان‌ها پرواز می‌کنند. در هفته آینده جشن‌های مهم‌تری برگزار می‌شود، ما مطمئناً این شور و شوق را احساس می‌کنیم و تیم امروز نشان داد که همچنان می‌خواهد بازی کند، بدود و نتیجه بگیرد.

فصل بعد؟

فصل آینده سخت خواهد بود. اگر چند بازی مهم دیگر مانند سوپرجام اروپا اضافه می‌شوند... آتالانتا - رئال مادرید در سوپرجام اروپا، تصور کنید! خارق العاده است. برای باشگاهی مانند آتالانتا که سابقه زیادی در اروپا ندارد، این یک افتخار بزرگ است.

جان پیه‌رو گاسپرینی:/ ناپولی من را می‌خواهد اما در آتالانتا می‌مانم 2