جمعه 31 فروردین 1403

جایگاه مادر در جامعه تبیین شود / دشمن تخریب جایگاه خانواده را نشانه گرفته است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جایگاه مادر در جامعه تبیین شود / دشمن تخریب جایگاه خانواده را نشانه گرفته است

امام جمعه چهاربرج گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که از بین بردن خانواده، کافی است و مادر بشکند و لذا می خواهد جایگاه و منزلت زن را از بین برده و زنان را به طرف بی هویتی سوق دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) دختر معصوم، همسر معصوم و مادر امامان معصوم (ع) و خود نیز معصومه است و این یعنی حضرت زهرا (س) محور پنج تن آل عبا (ع) و حدیث شریف کساء هستند.

وی با اشاربه نامگذاری روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز مادر، افزود: مادر نقش محوری در خانه داشته و مدیریت و اداره خانواده بیشتر به عهده مادر است که این مدیریت هم در جنبه عاطفی و روانی است و هم در اداره امور جاری منزل هر چند پدر نیز در هر دو جنبه باید شریک و سهیم باشد اما ابتکار عمل و تدبیر اساسی را باید مادر به عهده گیرد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مادر باید برای ایجاد فضای مناسب عاطفی و روانی و نیز ایجاد محیط زیبا و نشاط بخش در خانه، برنامه ریزی کند، گفت: برای اینکه نسلی تاثیر گذار بوجود آید باید جایگاه مادر در جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بدون سست کردن جایگاه مادر در خانواده، نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن در جنگ فرهنگی و نرم، جایگاه مادر و خانواده را نشانه گرفته است و در کنار راهبرد تغییر الگوها و نظام آموزشی، در بعد خانواده نیز به این راهبرد رسیده که برای از بین بردن خانواده، کافی است و مادر بشکند.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: اندیشمندان بزرگ معتقدند د که اولین مورد، دوم و سوم الگوهاست.

حجت الاسلام جلالی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که از بین بردن خانواده، کافی است و مادر بشکند که در این راستا دشمن از طریق سریال های ماهواره ای دست به کار شده و می خواهد جایگاه و منزلت زن را با الگو سازی در سریال های ماهواره ای و رابطه فرازناشویی و کالا قرار دادن زن از بین برده و زنان را به طرف بی هویتی سوق دهد و لذا باید هوشیار باشیم و در دام توطئه های دشمنان نیفتیم.

انتهای پیام /