یک‌شنبه 27 خرداد 1403

جدال تیمهای ژابی آلونسو و گاسپرینی / ترکیب لورکوزن و آتالانتا برای فینال لیگ اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جدال تیمهای ژابی آلونسو و گاسپرینی / ترکیب لورکوزن و آتالانتا برای فینال لیگ اروپا

ترکیب اصلی دو تیم بایر لورکوزن و آتالانتا برای فینال لیگ اروپا که از ساعتی دیگر در دوبلین آغاز می‌شود اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، آویوا استادیوم در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند، برای میزبانی از فینال لیگ اروپا آماده شده است. دیداری جذاب بین بایر لورکوزن و آتالانتا.

این بازی برای لورکوزن اهمیت زیادی دارد. تیم ژابی آلونسو با پیروزی مقابل تیم آماده و سرحال گاسپرینی می‌تواند فصل درخشانش را کامل کرده و بعد از قهرمانی در بوندس‌لیگا دومین جام را بالای سر ببرد تا امیدش به سه گانه زنده بماند. لورکوزن در عین حال به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود است.

از طرف دیگر آتالانتا هم پدیده این فصل فوتبال ایتالیا بوده و تیمی که لیورپول را 3-0 در آنفیلد از پیش رو برمی‌دارد مسلما برای هیچ تیمی از جمله لورکوزن حریفی ساده نخواهد بود.

با اعلام رسمی ترکیب هر دو تیم مشخص شد همانطور که ژابی در نشست خبری پیش از بازی گفته بود کووار به جای کاپیتان هرادکی درون دروازه لورکوزن می‌ایستد. خط دفاع سه نفره لورکوزن متشکل از تاپسوبا، جاناتان تا و یوسیپ استانیشیچ است. هینکاپی، ژاکا، پالاسیوس و فریمپونگ در خط میانی و گریمالدو و ویرتز در خط حمله به میدان می‌روند.

آتالانتا هم با دفاع سه نفره متشکل از جیمیشتی، هین، کولاسیناچ و خط میانی چهار نفره زاپاکاستا، ادرسون، کوپماینرز و روگری به میدان می‌رود. شارل دکتلر و آده‌مولا لوکمن پشت سر تک‌مهاجم این تیم جان‌لوکا اسکاماکا می‌ایستند.

ترکیب اصلی لورکوزن: ماتی کووار، ادموند تاپسوبا، جاناتان تا، پی‌رو هینکاپی، یوسیپ استانیشیچ، ازکیل پالاسیوس، گرانیت ژاکا، الکس گریمالدو، جرمی فریمپونگ

ترکیب اصلی آتالانتا: خوان موسو، برات جیمیشتی، ایساک هین، سئاد کولاسیناچ، داویده زاپاکاستا، ادرسون سیلوا، تون کوپماینرز، ماتئو روگری، شارل دکتلر، آده‌مولا لوکمن، جان‌لوکا اسکاماکا

جدال تیمهای ژابی آلونسو و گاسپرینی / ترکیب لورکوزن و آتالانتا برای فینال لیگ اروپا 2
جدال تیمهای ژابی آلونسو و گاسپرینی / ترکیب لورکوزن و آتالانتا برای فینال لیگ اروپا 3