شنبه 9 تیر 1403

جدایی ستاره‌ها؛ تمدید با مدافع مصدوم!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
جدایی ستاره‌ها؛ تمدید با مدافع مصدوم!

قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس به صورت رسمی و به مدت یک فصل تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی پورعلی‌گنجی که تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را در فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی دارد، در تورنمنت اردن و در جریان دوئل با قطر از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و همین مسئله زمینه‌ساز خروج نام او از فهرست سرخ‌پوشان پایتخت شد؛ هر چند که در هفته‌های پایانی فصل اخیر، پورعلی‌گنجی امکان حضور در ترکیب پرسپولیس را داشت اما اوسمار ویرا ریسک نکرد تا او حدود 9 ماه از فهرست سرخ‌پوشان پایتخت دور باشد و نتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

پورعلی‌گنجی در فصل 02-1401 که با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران به پایان رسید، یکی از چهره‌های کلیدی ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بود و در 30 مسابقه در لیگ برتر و جام حذفی برای پرسپولیس به میدان رفت و نقش محوری‌ای در قلب خط دفاعی پرسپولیس داشت. در فصل اخیر هم با وجود جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی جایگاه مهمی در ترکیب پرسپولیس داشت اما مصدومیت او در اردوی معادلات را علیه این ستاره تغییر داد!

پورعلی گنجی روز گذشته با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس، قراردادش را با سرخ‌پوشان پایتخت به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. در حالی تا پایان فصل 04-1403 قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرده که تمدید قرارداد او، اولین کُنش نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان در بازار تابستانه محسوب می‌شود. در روزهای اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس با چهره‌هایی مانند وحید امیری و سروش رفیعی برای تمدید قرارداد مذاکرات مثبتی داشته‌اند و همچنین مذاکرات برای جذب بازیکنانی مانند مهدی لیموچی، فرشاد احمدزاده، مهدی تیکدری‌نژاد و محمدحسین اسلامی هم انجام شده که باید دید قدم بعدی پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه چه خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1925127