یک‌شنبه 27 خرداد 1403

جدایی موتا از بولونیا قطعی شد / یوونتوس مقصد بعدی؟

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جدایی موتا از بولونیا قطعی شد / یوونتوس مقصد بعدی؟

سرمربی ایتالیایی بولونیا در پایان فصل جاری این تیم را ترک خواهد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بولونیا بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد تیاگو موتا در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ایتالیایی قرار است پنجشنبه جلسه‌ای با مدیران باشگاه بولونیا داشته باشد تا برای قطع همکاری با آنها به توافق برسد.

موتای 41 ساله که دو فصل پیش جانشین سینیشا میهایلوویچ در بولونیا شد، این فصل در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده عمل کرده و این تیم را پس از 60 سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند. انتظار می‌رود او جانشین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس شود که چند روز پیش از سمت سرمربیگری بانوی پیر اخراج شد.

جوی ساپوتو ریئس باشگاه بولونیا به سایت رسمی این باشگاه گفت: در این دو سال، مربی آماده و برنده‌ای را شناختم که به تیم هویت بازی درخشانی بخشیده است. کسب جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، او و همه بازیکنان را در تاریخ باشگاه ما قرار می‌دهد. دوست داشتم موتا در بولونیا بماند اما فقط می‌توانم از او و کادرش برای این دو فصل فوق‌العاده تشکر کنم و برای او بهترین‌ها را در آینده آرزو کنم.

آخرین رایزنی موتا با بولونیا پس از مذاکره با یوونتوس

آلفردو پدولا خبرنگار ایتالیایی پیش از این خبر داده بود که یوونتوس مذاکراتش را با تیاگو موتا آغاز کرده و به او پیشنهادی سه ساله ارائه کرده است و انتظار می‌رود چیزی حدود 3.5 میلیون یورو در سال هم از یووه دستمزد بگیرد.