جمعه 30 شهریور 1403

جذب ژروم بواتنگ برای لاسک دیوانه‌وار بود / رسمی: قهرمان جام جهانی به لاسک اتریش پیوست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جذب ژروم بواتنگ برای لاسک دیوانه‌وار بود / رسمی: قهرمان جام جهانی به لاسک اتریش پیوست!

ژروم بواتنگ ستاره سابق فوتبال آلمان به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی دوساله به باشگاه لاسک اتریش پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، ژروم بواتنگ، دفاع وسط سابق بایرن مونیخ که سابقه قهرمانی در جام جهانی با پیراهن آلمان را دارد امروز با قراردادی رسمی به باشگاه اتریشی لاسک پیوست. او به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه پیوست و تا سال 2026 قرارداد امضا کرد.

بواتنگ فصل گذشته با باشگاه ایتالیایی سالرنیتانا قرارداد داشت ولی همزمان با سقوط سالرنیتانا از سری آ قرارداد بواتنگ هم به پایان رسید و او در روزهای گذشته بازیکن آزاد بود.

زیگموند گروبر، رئیس باشگاه لاسک، در مراسم امضای قرارداد با بواتنگ گفت:" باورنکردنی است که ما توانستیم بازیکنی در این حد استثنایی که بزرگان دنیای فوتبال به دنبالش بودند را به خدمت بگیریم. امضای قرارداد لاسک با ژروم بواتنگ واقعا اتفاقی دیوانه‌وار است. علت اینکه ژروم قبول کرد به لاسک ملحق شود این بود که پروژه ما را با پتانسیل خیلی بالا ارزیابی کرد و حاضر شد این پروژه ورزشی را به مسائل مالی ترجیح بدهد".

بواتنگ هم بعد از امضای قرارداد با سایت باشگاه لاسک صحبت کرد و گفت:" مسئولان باشگاه لاسک تلاش زیادی کردند تا من را به خدمت بگیرند. آنها از شروع مذاکرات به من گفتند که مسیری با پتانسیل بالا برای تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ را شروع کرده‌اند و برایشان خیلی مهم است که من به لاسک ملحق شوم. من پیشنهادهای خیلی زیادی داشتم ولی لاسک را به خاطر این پروژه ورزشی انتخاب کردم. ایده و برنامه باشگاه کاملا قانعم کرد".

جذب ژروم بواتنگ برای لاسک دیوانه‌وار بود / رسمی: قهرمان جام جهانی به لاسک اتریش پیوست! 2