جمعه 10 فروردین 1403

جریمه‌ای سنگین در انتظار مسی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
جریمه‌ای سنگین در انتظار مسی

ستاره آرژانتینی به خاطر تست PCR ندادن احتمالا با جریمه‌ای سنگین از طرف بارسلونا روبرو شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، جنجالی که در رابطه با جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا به وجود آمده است همچنان ادامه خواهد داشت و امروز یک بخش دیگر به آن اضافه خواهد شد. ستاره آرژانتینی در نخستین تمرین پیش فصل بارسا حضور نخواهد داشت چون دیروز (یکشنبه) تست PCR نداد. به همین خاطر باشگاه کاتالانی می‌تواند جریمه سنگینی برای کاپیتان تیم خود در نظر بگیرد.

بین یازده تا 30 روز بدون دستمزد جریمه این رفتار مسی خواهد بود یا این بازیکن 25 درصد از حقوق ماهیانه‌اش را دریافت نخواهد کرد.

مهاجم آرژانتینی هنوز بازیکن بارسلونا محسوب می‌شود اما برای مسی این چنین نیست چون احساس می‌کند دیگر بازیکن آبی اناری‌ها نیست. البته باشگاه کاتالانی هنوز برنامه ای برای جریمه مسی ندارد چون نمی‌خواهد یک جنگ کامل را علیه اسطوره خود شروع کند. این تیم قصد دارد شرایط را بهبود ببخشد اما هر روز وضعیت پیچیده‌تر می‌شود.

این هفته جلسه‌ای میان خوسپ ماریا بارتومئو (رییس بارسلونا) و خورخه مسی (مدیربرنامه لئو) برگزار می‌شود و دو طرف درباره شرایط موجود صحبت خواهند کرد. در هر صورت مسی در خطر جریمه قرار دارد که بر اساس باشگاه اعمال شدنی است و به نظر مسی غیرممکن است چون بازیکن آرژانتینی خود را دیگر کاپیتان بارسا نمی‌داند.

لینک کوتاه: asriran.com/0037kj