یک‌شنبه 8 مهر 1403

جزئیات برگزاری اعتکاف دانشجویی / 140 مسجد آماده میزبانی از معتکفین + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جزئیات برگزاری اعتکاف دانشجویی / 140 مسجد آماده میزبانی از معتکفین + فیلم

حجت الاسلام سعید کرمی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص جزئیات برگزاری اعتکاف دانشجویی امسال گفت: ایام اعتکاف امسال در تعطیلات بین دو ترم تحصیلی دانشگاه‌ها است و پیش بینی ما این است که استقبال نسبت به سال‌های گذشته نباشد. وی افزود: 140 مسجد را برای برگزاری اعتکاف دانشجویی با ظرفیت بین 40 تا 50 هزار نفر آماده کردیم. کرمی...

حجت الاسلام سعید کرمی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص جزئیات برگزاری اعتکاف دانشجویی امسال گفت: ایام اعتکاف امسال در تعطیلات بین دو ترم تحصیلی دانشگاه‌ها است و پیش بینی ما این است که استقبال نسبت به سال‌های گذشته نباشد.

وی افزود: 140 مسجد را برای برگزاری اعتکاف دانشجویی با ظرفیت بین 40 تا 50 هزار نفر آماده کردیم.

کرمی اضافه کرد: ثبت نام اعتکاف دانشجویی آغاز شده و متقاضیان می‌توانند به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و یا دفاتر مساجد دانشگاه‌ها برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی اضافه یادآورشد: ویژه‌ترین برنامه اعتکاف این است که فرصت خلوت را برای دانشجویان فراهم کنیم. آنچه که در ایام اعتکاف گفته شده که طرح آن ایرادی ندارد طرح مباحث معرفتی و دینی است و در این دوره باید از گفتگو‌های سیاسی پرهیز شود و نباید پاتوق تبلیغی کاندیدا‌ها باشد.