شنبه 14 مهر 1403

جزئیات خرید اقساطی این خودرو اعلام شد | چگونه کی ام سی T8 را قسطی بخریم؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
جزئیات خرید اقساطی این خودرو اعلام شد | چگونه کی ام سی T8 را قسطی بخریم؟

شرکت کرمان‌موتور، فروش خودروی KMC T8 خود را به صورت اینترنتی و به دو روش نقدی و اقساطی آغاز می‌کند. این فروش از تاریخ 16 تیرماه تا 24 تیرماه انجام می‌شود و زمان تحویل ماشین 60 روز کاری است.

در روش نقدی، متقاضیان باید مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون تومان را همزمان با ثبت نام خودرو پرداخت کنند. برای خرید اقساطی در 18 ماه، مشتریان باید 800 میلیون تومان پرداخت کرده و 9 چک سی میلیونی را نیز ارائه دهند.

همچنین، امکان پرداخت اقساطی در 24 ماه نیز وجود دارد. در این حالت، مشتریان باید 850 میلیون تومان پرداخت کرده و 12 قسط سی میلیونی را نیز پرداخت کنند.

اما اگر تمایل دارید که این اقساط را طی سی ماه پرداخت کنید، در ابتدا 900 میلیون تومان داده و بعد باقی‌مانده‌ی مبلغ را طی پانزده فقره چک سی میلیون تومانی بپردازید.

این خودرو علاوه بر امکان استفاده در شهر برای سفرهای بین شهری و خارج از شهر قابل استفاده است و توانایی آفرود در بیابان و کوهستان برا دارد. این ماشین دارای دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل برقی و زاویه ورود 30 درجه است و باک آن 76 لیتر بنزین می‌گیرد. ماشین کنترل ایستایی در سربالایی را دارد.

اقساط به‌صورت هر دو ماه یک چک محاسبه شده است و نخستین چک مربوط به پانزدهم آذرماه است و پرداخت آخر به صورت یک فقره چک به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط است.

سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی آزاد خواهد شد.

خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند و هزینه‌ی آن به مبلغ پیش‌پرداخت اضافه می‌شود.

جزئیات خرید اقساطی این خودرو اعلام شد | چگونه کی ام سی T8 را قسطی بخریم؟ 2