چهارشنبه 18 مهر 1403

جزئیات دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس با کوکائین منتشر شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
جزئیات دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس با کوکائین منتشر شد

سایت breakingnews در گزارشی جزئیات دستگیری آنتونی استوکس بازیکن ایرلندی که در گذشته عضو تیم فوتبال پرسپولیس ایران نیز بوده است را منتشر کرد.

این بازیکن پس از دستگیری به 15 ماه حبس محکوم شد و تلاش مادر و نامزد وی برای تبرئه و یا تخفیف در حکم صادره اثر بخش نبود چرا که استوکس پیش از این نیز سابقه دستگیری به جرم‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

جزئیات دستگیری این بازیکن با استعداد فوتبال که در مسیر اشتباه قرار گرفت به شرح زیر بود:

استوکس در حالی دستگیر شد که علایم مصرف بیش از حد الکل در وی مسجل بود و مقداری کوکائین در جوراب خود پنهان کرده بود و پس از دستگیری به فروش کوکائین و مصرف آن اعتراف کرد.

وی در ابتدا در ساعت 12:20 دقیقه از جاده ناس به سمت پارگ فونیکس با سرعت 160 کیلو متر در ساعت در حرکت بود این در حالی بود که وی گواهینامه ندارد و پیش از این از سوی پلیس ضبط شده است و حتی خودروی او نیز بیمه نبوده است.

شاهد عینی در مورد زمان دستگیری استوکس گفت: ساعت 20 دقیقه بامداد بود و او باسرعت زیاد در حرکت بود و افسر پلیس چراغ‌های هشدار خود را روشن کرد و به دنبال وی در حرکت بود او نتوانست استوکس را متوقف کند و او با سرعت به جاده لانگ پیچید و با چراغ راهنمایی برخورد کرد با یک چراغ عابر پیاده و یک خودرو نیز برخورد کرد.

این تعقیب و گریز در حالی بود که استوکس یک سرنشین دیگر نیز در خودرو داشت و بعد از رسیدن به گیت‌های ورودی پارک فونیکس مجبور به توقف شد و پیاده پا به فرار گذاشت و در نهایت دستگیر شد.

او پیش از این و در سال 2013 نیز به دلیل ضرب و شتم یک فرد محکوم شده بود و گفته می‌شود این استعداد فوتبال در سن 16 سالگی استعمال الکل را آغاز کرده است و با وجود اینکه باشگاه آرسنال این فوتبالیست را کشف کرد، اما با وجود قابلیت‌های فنی او نتوانست راه درست را پیدا کند.

این بازیکن مدتی در کشورمان تحت قرارداد پرسپولیس بود و با وجود داشتن قرارداد ایران را ترک کرد و باشگاه پرسپولیس نیز از وی شکایت کرد.

استوکس در یکی از دربی‌های پایتخت با یک ضربه به سمت دروازه استقلال باعث شد بشار رسن در ریباند گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند.