شنبه 29 اردیبهشت 1403

جزئیات مصاحبه «فوریت‌های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جزئیات مصاحبه «فوریت‌های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به دنبال اطلاعیه 4 مهر 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید برای اطلاع از نحوه مصاحبه از امروز سه شنبه 26 مهر به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

مرحله مصاحبه برای کد رشته‌محل‌های 1185 تا 1228 مربوط به کد رشته امتحانی 114 از گروه آموزشی پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اجرا می‌شود.

با توجه به تعیین 11 مرکز دانشگاهی (به شرح جدول ذیل) برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش از متقاضیان، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی مذکور لازم است با توجه به استان محل اقامت خود، برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه، از روز سه شنبه 26 مهر به سایت اطلاع رسانی دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، منحصراً به دانشگاه مجری به منظور انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش مراجعه کنند.

براساس این گزارش، عدم مراجعه معرفی شدگان به دانشگاه مربوط برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش، به منزله انصراف از پذیرش در این رشته تحصیلی تلقی خواهد شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کنکور

سازمان سنجش آموزش کشور

علوم پزشکی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
جزئیات مصاحبه «فوریت‌های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد 2
جزئیات مصاحبه «فوریت‌های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد 3
جزئیات مصاحبه «فوریت‌های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد 4