پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جلالی: شمسایی باتصمیم اعضا جلسه را ترک کرد؛ نه به خاطر مبلغ قرارداد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جلالی: شمسایی باتصمیم اعضا جلسه را ترک کرد؛ نه به خاطر مبلغ قرارداد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته فوتسال امروز در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال، اصولی ریاست کمیته فوتسال و اعضای این کمیته، مجید جلالی رئیس کمیته فنی، حسین شمس، محمد ناظم الشریعه، علی صانعی، نجاریان و.. برگزار شد. در ابتدای این جلسه رئیس کمیته فوتسال از حمایت فدراسیون فوتبال از وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این مدت 3 ساله تشکر کرد...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته فوتسال امروز در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال، اصولی ریاست کمیته فوتسال و اعضای این کمیته، مجید جلالی رئیس کمیته فنی، حسین شمس، محمد ناظم الشریعه، علی صانعی، نجاریان و.. برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس کمیته فوتسال از حمایت فدراسیون فوتبال از وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این مدت 3 ساله تشکر کرد و در ادامه سرمربی تیم ملی به دفاع از عملکرد کادر فنی خود در این رقابتها پرداخت.

مجید جلالی رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه این جلسه حواشی داشته است, گفت: این جلسه حواشی خاصی نداشته و مثل سایر جلسات برگزار شد و ارتباطی با کمیته فنی فدراسیون نداشته است و من هم به این جلسه دعوت شدم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: از ابتدای جلسه قرار بود که بعد از صحبتهای اصولی ریاست کمیته فوتسال شمسایی به دفاع از عملکرد تیم ملی در جام جهانی بپردازد و بعد از آن جلسه را ترک تا اعضا در این مورد صحبت‌های خود را بیان کنند.

وی افزود: برخی مدعی شدند که سرمربی تیم ملی به خاطر فاش شدن مبلغ قرارداش جلسه را ترک کرده که اصلا چنین چیزی نبوده است. جلالی خاطرنشان کرد: این جلسه بیشتر برای بیان نقطه نظرات و گزارش های مربوطه بوده و طبق هماهنگی‌های انجام شده جلسه کمیته فنی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی هفته آینده با حضور اعضا و سرمربی تیم ملی تشکیل می شود.

انتهای پیام /